Gå til innhold

Plutselig tiltrukket av eldre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 om få mnd og fatter ikke hva som skjer med meg. En skal aldri si aldri, sies det, og det stemmer. For jeg har plutselig blitt tiltrukket av menn jeg aldri før hadde trodd. Nå har jeg blitt betatt av en mann som er i 40-årene. Nærmere 50. 
Og han er ikke en som man kunne tro jeg skulle bli det av. Han har en livsstil som ikke klaffer min, med en del drikking og han røyker. Han skrev også en del til meg i fylla for 2 år siden. Sånne typer meldinger "du ser så deilig ut". Men i den tiden så var jeg ulykkelig forelsket i en annen, som var på min egen alder. Nå angrer jeg jo nesten, men ugjort er ugjort. Hvorfor nå? Han snakker ikke til meg lenger og det er heller ikke slik at jeg ser han særlig ofte. Hilsen 30 år gammel jomfru som plutselig liker Pappaer.

Anonymkode: 25ffd...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre? 

Er man i gruppen "eldre" etter å ha passert 45, eller? 

Anonymkode: 9e2be...ffd

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Eldre? 

Du klarer ikke å forstå at man er definert som «eldre» når det gjelder partner og vedkommende er 15 år yngre?

Hi sier ikke at alle på 45 + har en fot i graven heller.

Anonymkode: 92195...c9d

Skrevet

Kanskje fordi man i perioder av livet liker eldre menn? Gjorde det samme selv helt til jeg fant en som var 10 år yngre, mer virill, utholdende og sporty :D

Anonymkode: daadc...822

Skrevet

"Harder Daddy, harder"

Anonymkode: 662db...b64

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Eldre? 

Hæ? Han er jo eldre enn henne?

Anonymkode: 4d79c...e97

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eldre? 

Alle forstod unntatt deg. Har du sånn alderskrise? 

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat hvor gammel han er, men isåfall over 45, men yngre enn mamma og hun er 54. 
Han kunne isåfall vært pappan min. 

Skrevet

'Pappas lille jente' 

Anonymkode: 00fb9...41f

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

'Pappas lille jente' 

Anonymkode: 00fb9...41f

er du mann?

Skrevet

Alle forstod unntatt deg. Har du sånn alderskrise? 

Ok, eldre enn HI, men 45+ er ikke "eldre". "Eldre" er vel pensjonsalder og oppover? Mener jeg. 

HI er tiltrukket av en voksen mann, kanskje godt voksen. I min bok, vel og merke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ok, eldre enn HI, men 45+ er ikke "eldre". "Eldre" er vel pensjonsalder og oppover? Mener jeg. 

HI er tiltrukket av en voksen mann, kanskje godt voksen. I min bok, vel og merke. 

45 er eldre enn 30. Slutt å vær vrang.

Anonymkode: 4d79c...e97

Skrevet

Er rett over 30 selv, og må helt ærlig si at menn som er 7-12år eldre er mest attraktiv, sett at en del andre kriterier er oppfylt! 

en har fått litt grep om livet, erfaring og dybde, et stort pluss er jo at de setter pris på å ha en yngre dame som ikke er et barn. De har ofte orden på økonomien, stødig jobb og er ferdig med dette med å skulle ha flere barn. 

På den andre siden så er det mange av disse single som ikke har klart å etablere seg og aldri vært i et seriøst forhold som har større mangler, som er røde varsellamper.. 

Anonymkode: 01935...e99

Skrevet

Off...han hørtes jo ikke akkurat ut som et catch. Og hvis du ligger med han risikerer du å bli forelsket i han. Hold igjen, så slipper du kaste bort livet ditt, du som er så pass ung.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

På den andre siden så er det mange av disse single som ikke har klart å etablere seg og aldri vært i et seriøst forhold som har større mangler, som er røde varsellamper.. 

Ja, du har et poeng. Det finnes mange bra eldre, men de er typisk opptatt allerede. Ofte er det damene som gjør spiller mennene bra (og vice versa). 

Sånn sett er det bedre potensiale blant de på 30. Man kan finne rett mann når han er 30, spille hverandre bra og så er han ekstra bra når han er 40+ 

Anonymkode: 16b16...29b

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hilsen 30 år gammel jomfru som plutselig liker Pappaer.

Forresten, er du jomfru i ordets rette forstand?

Da skal du i alle fall holde deg langt unna denne fyren her. 

Skrevet

Forresten, er du jomfru i ordets rette forstand?

Da skal du i alle fall holde deg langt unna denne fyren her. 

Hvorfor det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Er rett over 30 selv, og må helt ærlig si at menn som er 7-12år eldre er mest attraktiv, sett at en del andre kriterier er oppfylt! 

en har fått litt grep om livet, erfaring og dybde, et stort pluss er jo at de setter pris på å ha en yngre dame som ikke er et barn. De har ofte orden på økonomien, stødig jobb og er ferdig med dette med å skulle ha flere barn. 

Jeg vet at han har jobb, eller har hatt, vet ikke hvordan det er nå under pandemien. Følger jo ikke med på hva han gjør hele tiden heller. Har aldri hørt om at han har vært i fast forhold, aldri hørt om at han har rotet med noen heller. Det skjedde bare en gang at han ville "følge meg hjem" etter en fest sent en kveld. Han fikk nå en klem av meg rett utenfor der jeg bor, han var jo nesten nabo også så. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor det?

Fordi da mangler du erfaring. Når han i tillegg er en slask, så blir det katastrofe. Kom deg heller gjennom det med å fantasere til du går lei, og så finner du en bra mann etter det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Fordi da mangler du erfaring. Når han i tillegg er en slask, så blir det katastrofe. Kom deg heller gjennom det med å fantasere til du går lei, og så finner du en bra mann etter det. 

Slask? Hvordan vet du det? Hva er det som liksom er faren? 

Skrevet

Menn som røyker, og drikker for mye er like usexy uansett alder.

Skrevet

Dette er en fyr som tester ut en fetish eller noe. For ikke lenge siden var det en tråd som lignet. Da var det en kvinne som var rundt 30 som ble hatet av en «elskerinne» fordi hun opplevde plutselig tiltrekking til eldre menn og derfor hadde «blitt med» denne kvinnens tidligere elsker...

Det er ingenting sjokkerende eller grensesprengende over dette. Voks opp...

Anonymkode: aea64...c8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Dette er en fyr som tester ut en fetish eller noe. For ikke lenge siden var det en tråd som lignet. Da var det en kvinne som var rundt 30 som ble hatet av en «elskerinne» fordi hun opplevde plutselig tiltrekking til eldre menn og derfor hadde «blitt med» denne kvinnens tidligere elsker...

Det er ingenting sjokkerende eller grensesprengende over dette. Voks opp...

Hæ? hva er ikke sjokkerende? 

Skrevet

Menn i nærmere 40 som aldri har klart å være i et langvarig forhold- stay away! Det er alltid synd på de fordi det var alltid dama det var noen galt med, fellesnevneren er mannen, uansett hvordan han vrir på det

Anonymkode: ca506...6b8

Skrevet

Hæ? hva er ikke sjokkerende? 

Å være tiltrukket av menn som er 15-20 år eldre. Dette er en runketråd, men agnet er såpass slapt (pun intended) at jeg tviler på at den blir veldig spennende.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Menn i nærmere 40 som aldri har klart å være i et langvarig forhold- stay away! Det er alltid synd på de fordi det var alltid dama det var noen galt med, fellesnevneren er mannen, uansett hvordan han vrir på det

Anonymkode: ca506...6b8

Men jeg tenker ikke på noe FORHOLD med fyren. Romantiske tanker jeg ikke, bare seksuelle. Hvorfor skal man holde seg unna? Hva med kvinner på 30 som aldri har vært i forhold? Leste et sted at også det bør være varsellampe for menn som ønsker forhold. Eller dere vil kanskje si at det er mer akseptabelt i og med jeg er kvinne? Det er jo bare fornuftig om jeg har klart å holde meg unna det motsatte kjønn sant? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...