Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Noen som har brukt Champix som bidrag til røykeslutt? Har du noen erfaringer å dele? 😊 Anonymkode: 77722...939
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Jeg var nok ikke motivert nok, men da jeg prøvde å slutte ved hjelp av dem verken smakte sigarettene vondt eller jeg ble kvalm. For meg var det mye penger ut av vinduet. I dag er jeg likevel røykfri. Måtte gjennom en mental prosess. Anonymkode: 03ede...0c1
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Hei, jeg sluttet ved hjelp av Champix. Jeg forsøkte å lese boken "Endelig røykefri", var på kurs i regi av Alan Carr(forfatteren av boken) og prøvde hypnose, men ingen av de delene hjalp for meg. Jeg husker jeg hadde mange rare drømmer. Røyken mistet sin beroligende effekt og jeg ble etter hvert ekstremt kvalm av røyk, sånn blisyk-kvalm. Etter 8 år blir jeg fortsatt om jeg kjenner røyklukt rundt meg selv utendørs, ikke av bål og sånn, kun sigaretter. Med tanke på hva røyk koster så er det absolutt verdt det. Fungerer ikke dette så er det andre ting du kan prøve. Stå på og lykke til. Anonymkode: 3b892...0d2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Takk for svar! 😊 Anonymkode: 77722...939
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Ja, jeg sluttet ved hjelp av Champix for 12-13 år siden. Hadde lest "Endelig røykefri" av Alan Carr 3 ganger uten at det hjalp noe som helst, hadde og sluttet 2 ganger ved hjelp av viljestyrkemetoden, og sprakk begge gangene. Det var helt tilfeldig at jeg begynte på Champix, jeg hadde aldri hørt om det. Fastlegen min hadde vikar, og det var han som lurte på om jeg ikke ønsket å prøve det, og det sa jeg ja til selv om jeg ikke ba om hjelp til det, ellerda hadde noen tanker om røykeslutt. For meg var champix redningen, det var det som fikk meg til å slutte, og jeg har aldri hatt noe som helst lyst på røyk etter det. Men jeg hadde en liten sprekk om jeg kan kalle det det, for noen år siden hvor jeg tok av en eller annen grunn noen trekk mens jeg drakk, ikke for det at jeg hadde så lyst på det. Men det ble med de trekkene, det smalt fullstendig og jeg følte meg kanonfull. Etter det har jeg ikke rørt det, har ingen problemer med at folk røyker rundt meg. Anonymkode: 6a807...02f
Anbefalte innlegg