Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 Mannen min harker slim og snørr hvert 10 minutt ca. Noen ganger spytter han det ut, andre ganger tygger han på det og svelger det.. Altså. Det er så jævlig ekkelt. Er det vanlig at menn gjør sånn? Hvorfor kan han ikke slutte når jeg sier til han at det er ekkelt. (Nå sier jeg bare oj når han gjør det pga han blir skikkelig sur når jeg klager) Anonymkode: 94b8d...18b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 🤢🤢🤢da hadde jeg sendt han til legen Anonymkode: 32aca...ef0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 En gang om dagen kanskje, fordi jeg trener mye. Men ikke på den måten du beskriver. Og jeg gjør det så ikke fruen hører det, fordi jeg skjønner at det er kvalmt. Anonymkode: 2a3f1...280
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Det er jo ikke normalt. Mannen min er litt nysete og ugrei i luftveiene nå i pollensesongen fordi han er allergisk, men han flyr ikke sånn som du beskriver for det altså. Jeg ville insistert på et legebesøk om det er så mye snørr og buser i systemet hans hele tiden... Anonymkode: 3f52d...405
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Skrevet 30. mars 2021 Hmmm godt å høre at det ikke er normalt. Har sagt han må ta det opp med legen Anonymkode: 94b8d...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå