Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Skrevet 30. mars 2021 klipper dere håret ? Jeg vil ha litt lenger hår og har derfor ikke noe særlig lyst å klippe meg. Klippet meg ca 2 cm i november. Det var sist gang. Håret ser helt ok ut mtp om det er slitt. Frisøren min er selvsagt ikke enig. Hun mener det må klippes regelmessig. Og nå har det gått altfor lang tid. (Hun har ikke sett håret mitt, bare sagt det over telefon). Hva er det verste som kan skje hvis jeg ikke klipper meg? Skal tillegge at jeg har tenkt å gjøre striper i etterveksten. Kun i etterveksten. Anonymkode: 4d93d...df0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Det veste som kan skje er at håret blir slitt og ser slitt ut. Jeg klipper meg gjerne to ganger i året, til jul og til 17.mai. Anonymkode: 99468...772
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #3 Skrevet 30. mars 2021 Det eneste som skjer om du ikke klipper deg er at det blir tynnere nederst, men langt. Hvierken jeg eller datteren min på 16 klipper håret oftere enn en gang i året. Vi har tykt hår nedenfor livet. Det nederste håret er da litt tynnere og mer slitt enn drt øverste, men ikke ille. Hadde vi hært påfrisøren hadde vi nok aldri fått mer enn skulderlangt hår. Anonymkode: 96986...9e5
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Skrevet 30. mars 2021 Hvis håret er sunt og ikke slitt etter farging, så holder det å klippe det 2-3 ganger i året. Jeg klipper meg 2-3 ganger i året. Men jeg klipper det selv da Anonymkode: 307cf...4e2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #9 Skrevet 30. mars 2021 sug lut skrev (Akkurat nå): overskrift som fungerer? Åh nei! Klarte jeg å lure deg til å åpne tråden? I de tråder jeg har opprettet her håper jeg alltid at DU ikke svarer. Du bare ødelegger. Hva er problemet ditt? Du må virkelig slite med noe fælt. Det var et enkelt spørsmål om hvor ofte man klipper håret sitt. Du kan vel kanskje svare på hvor ofte troll klipper håret? Anonymkode: 4d93d...df0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 sug lut skrev (8 minutter siden): Hvor vanskelig sug lut skrev (8 minutter siden): er det sug lut skrev (7 minutter siden): å lage en sug lut skrev (7 minutter siden): overskrift som fungerer? Det blir litt sånn tabloid og click bate, vet du Anonymkode: 09964...93e
KellyTaylor Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 Klipper håret godt to ganger i året. Gjerne etter sommeren og en gang ved nyttår. Holder i massevis for meg. Aldri hørt frisøren min gneldre om jeg må klippe det oftere,.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 Her klippes det maks 1 gang i året. Nå er det litt over ett år siden sist. Jeg har veldig tykt hår, og pleier å tynne det ut når jeg klipper meg, så hos meg blir håret tykkere og fortere tuggete når det er lenge siden jeg klippet meg. Blir også mer slitt i tuppene, men det syns jo ikke veldig godt. Anonymkode: 8a2f4...beb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #13 Skrevet 30. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det eneste som skjer om du ikke klipper deg er at det blir tynnere nederst, men langt. Hvierken jeg eller datteren min på 16 klipper håret oftere enn en gang i året. Vi har tykt hår nedenfor livet. Det nederste håret er da litt tynnere og mer slitt enn drt øverste, men ikke ille. Hadde vi hært påfrisøren hadde vi nok aldri fått mer enn skulderlangt hår. Anonymkode: 96986...9e5 Di glemte stygt, det blir stygt. Mange med sånn lang langt hår har veldig stygt hår nettopp fordi de ikke steller det. Det blir slitt tynt nederst, og får sånn ullteppe preg, slitt og stygt. For å få pent langt hår så må man selvsagt stelle det, og klippe det flere ganger i året. Anonymkode: ab3d8...e75
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #14 Skrevet 30. mars 2021 Jeg klipper meg vanligvis med 1-1,5 års mellomrom. Sist gang var det gått 1,5 år og håret mitt var blitt veldig langt. Siden jeg ønsket å klippe mye av det, spurte frisøren om jeg var villig til å klippe det litt kortere enn jeg hadde tenkt og så donere det avklippede håret. Jeg ble litt overrasket over spørsmålet og svarte ja, men at det sikkert er for slitt til det siden det er 1,5 år siden sist klipp. Da ble frisøren åpenbart sjokkert og sa at det hadde hun aldri trodd, for det var visst knapt nok flisete i tuppene. Det endte i hvert fall med at jeg donerte hår og innså at jeg tydeligvis fint kan slå fra meg myten om at man må klippe seg mange ganger i året for å ha hår som ikke er slitt og flisete. Anonymkode: 22530...716
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2021 #15 Skrevet 30. mars 2021 Takk for svar! 🙂 Anonymkode: 4d93d...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå