Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Skrevet 29. mars 2021 Dere som ikke skal på hytten eller reise bort,hva skal dere i påsken? Har jo lyst å finne på noe kjekt med barnet i påsken;men mye er stengt ned. Anonymkode: 067d5...770
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Skrevet 29. mars 2021 Må komme i gang med noe arbeid. I morgon, i morgon, men ikkje i dag, sang Stanley Jacobsen en gang. Anonymkode: 9fdaa...e1d
Kira Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Vi har bestemt oss for å ikke reise på hytta i år. Mye er stengt, men foreløpig har vi planlagt en dag med rebusløp og skattejakt etter påskeegg, en dag med grilling på stranden med en annen familie (i god avstand), hjemmekino hvor barna velger film og godteri og tur på en fjelltopp med hengekøye og primus hvor i kan lage pannekaker.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Skrevet 29. mars 2021 Må komme i gang med noe arbeid. I morgon, i morgon, men ikkje i dag, sang Stanley Jacobsen en gang. Anonymkode: 9fdaa...e1d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 Unnskyld dobbeltpost! Anonymkode: 9fdaa...e1d
frk Nilsen Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 I dag har ungen fått fri spilletid, mannen har jobbet og jeg har slappet av med nettshopping, strikking og en løpetur. Ikke å mye planer for påsken, blir vel noen turer ut i skogen, teste nye hengkøya, fikse utemøblene , baking osv.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 frk Nilsen skrev (6 minutter siden): I dag har ungen fått fri spilletid, mannen har jobbet og jeg har slappet av med nettshopping, strikking og en løpetur. Ikke å mye planer for påsken, blir vel noen turer ut i skogen, teste nye hengkøya, fikse utemøblene , baking osv. Oi da har ungene dine bedre selvkontroll enn mitt barn. Hadde han hatt fri spilletid så hadde nok han sittet omtrent hele dagen med mobilen,så her må vi ha grenser. Men baking var en god ide Anonymkode: 067d5...770
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Datteren vår er nærkontakt til en som har testet positivt. Vi sitter i hvert vårt rom i karantene og venter på testsvar, vasker badet etter hvert besøk og spiser av papptalerkner. Takk og pris har vi nett og stor bokhylle. Anonymkode: b6e54...6dc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Vi skal være hjemme. Som vi har vært mesteparten av tiden siden mars i fjor Anonymkode: f369f...ad7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Hos oss begynner påsken onsdag så de dagene her er det hjemmekontor mens ungene er på trening og ellers er med venner. I helga har vi leid hytte som vi drar til noen dager. Godt med stuebytte. Anonymkode: cf90e...022
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 Vi er på hytta. Men gjør det samme som om vi hadde vært hjemme. Går på langrenn, står i bakken, går på topptur og kan sykle om vi ikke vil på ski. Fri spilletid er ikke et alternativ. Men tur på beina i mange timer hver dag er å anbefale om ski eller sykkel ikke er aktuelt. Anonymkode: 77ac7...763
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi er på hytta. Men gjør det samme som om vi hadde vært hjemme. Går på langrenn, står i bakken, går på topptur og kan sykle om vi ikke vil på ski. Fri spilletid er ikke et alternativ. Men tur på beina i mange timer hver dag er å anbefale om ski eller sykkel ikke er aktuelt. Anonymkode: 77ac7...763 Vi har heldigvis ikke snø,men sykkeltur høres kjekt Anonymkode: 067d5...770
KellyTaylor Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Baker ett eller annet hver dag som ungene er med på . Tur i fjæra med påfølgende grillings en av dagene tenker jeg blir innafor. Finne frem sommermøbler, rake i hagen, gå med hunder og ikke minst kjøpe årets første softis med sjokoladestrøssel ❤️
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Den er planløs, slik at vi kan gjøre akkruat det vi vil. Jeg jobber tir og ons. Ene ungen jobber ons og lør, lørdag skal vi hente påskeegga hos mormor. Så det er vel de eneste planene vi har, hva vi ender opp med ser vi etter påska. Vi pleier aldri å ha noen planer heller utover at alle prøver å ha fri påskeaften på kvelden slik at i kan gå på eggjakt. Alle pleier å være på hytta, men vi jobber nesten alle sammen så vi drar frem og tilbake siden hytta er så nære. Vi har aldri noen planer, vi tar ting som de kommer. Så slik blir det hjemme også. Jeg vil tro minsta stikker til veninna si og kjører moppa si på tunet der mye. Hun kjøpte seg moped igår og har den i låven hos veninna. Der kan de kjøre på tunet, så de øver seg. Anonymkode: ac5f2...2f4
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Vi har ikke så veldig mange planer, men tar dagene som de kommer. Elsker lange morgener, ta de med ro, spille litt brettspill om vi føler for det, lese bøker sammen/høre på lydbok, se film sammen, lager noe sammen, osv. Lag ungenes initiativ styre. Benytter også litt tid til å få ryddet i skuffer og skap. I går gikk vi 5 timers tur oppi marka, i dag har vi stort sett vært inne og lekt, sett film og ryddet samt en liten tur ut på sykkel. Fremover regner jeg det blir mye sykkel på ungene, tur i marka igjen fordi det er godt å bevege seg, brettspill, påskeeggjakt, litt baking sammen, grilling, og kanskje en tur i fjæra? Anonymkode: ea105...cb0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Jeg jobber på hjemmekontor fram til onsdag. Satt opp trampoline i helgen så jenta og venninnene er der i timer. Heldigvis er vennene hjemme til onsdag også. Eldste er på løkka med kompiser og spiller fotball. Ungene skal til faren fra fredag, så eneste hele fridagen vår sammen er torsdag. Aner ikke hva vi skal gjøre da. Ungene setter pris på å være hjemme og er så store at med venner er jeg bare kokk, taxi og vaskehjelp. Anonymkode: c4519...fd7
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 Tar det med ro hjemme. Ungene er store 8g kan knapt kalles unger lenger, så de bruker mesteparten av dagen på gaming og chatting med venner. Så blir det litt brettspill, film og tur med hunden innimellom sammen. Jeg strikker, leser bøker, ser litt på tv og bare slapper av. Anonymkode: ca8a3...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå