Gå til innhold

Farget håret hjemme. Angrer litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Best å avfarge og farge på nytt, eller bleike og farge på nytt?

Ikke så gira på å dra til frisøren da jeg jobber i helsevesenet...

Anonymkode: 8e0aa...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan farge ble det og hva ønsker du?

Anonymkode: 63d34...82a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan farge ble det og hva ønsker du?

Ble for rødt. Kunne tenkt meg noe lysere/gråere. Har kjøpt kald grå farge, men vet ikke hva som er best for å komme i riktig mål :)

Skrevet

Prøve lillashampoo kanskje?

Anonymkode: 402ed...f37

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ble for rødt. Kunne tenkt meg noe lysere/gråere. Har kjøpt kald grå farge, men vet ikke hva som er best for å komme i riktig mål :)

Rød blir vel nesten umulig og gjøre grå hjemme. Du må igjennom oransje også kanskje om du er heldig får du det såpass lys at du kan knekke den litt mot grå.  Men det blir en lang prosess , med bleiking. 

Skrevet

Kan du legge ut bilde, bare av håret så vi ser fargen?

Anonymkode: 453f8...d5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kan du legge ut bilde, bare av håret så vi ser fargen?

Får ikke til å laste opp bilde her desverre. Men er blanding av oransje/rødt/rosa 😅

Skrevet

Du bør gå til frisøren. Hvis du fortsetter å eksperimentere på egenhånd, er sjansen stor for at du ødelegger håret på veien.

En god frisør vil vite hvordan håret ditt kan reddes og hjelpe deg dit.

Skrevet
Listedamen skrev (2 minutter siden):

Du bør gå til frisøren. Hvis du fortsetter å eksperimentere på egenhånd, er sjansen stor for at du ødelegger håret på veien.

En god frisør vil vite hvordan håret ditt kan reddes og hjelpe deg dit.

Dette. Gå til frisøren eller lev med fargen slik den er.

Skrevet

Ja sånn går det med folk som ikke går til frisøren. De har jo tatt den utdannelsen av en grunn likksom🙈 

Ender somregel opp med frisøren uansett når enn hjemmebleker håret, så blir det heller dyrere fordi enn skulle "spare" penger. 

Anonymkode: c500c...71d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja sånn går det med folk som ikke går til frisøren. De har jo tatt den utdannelsen av en grunn likksom🙈 

Ender somregel opp med frisøren uansett når enn hjemmebleker håret, så blir det heller dyrere fordi enn skulle "spare" penger. 

Nei, jeg skulle ikke spare penger. Jeg ville være litt vill og gæern, og jeg vil ikke utsette meg for smitte mer enn nødvendig. Lever fint med fargen jeg altså, ville bare se om det går an å fikse hjemme 

Skrevet

Alt kan fikses, hva jeg ikke har gjort med håret mitt 🙈

Skrevet

Hvis du skal fikse det selv, er det beste å finne en lysfarge med grønnskjær. Den må du la virke i makstid, så må du finne en farge som er mørkere og med grønnskjær (ask). Ikke bruk lillasjampo. Den er for gult. Du må bruke en komplimentærfarge

Anonymkode: 1c01b...f74

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hvis du skal fikse det selv, er det beste å finne en lysfarge med grønnskjær. Den må du la virke i makstid, så må du finne en farge som er mørkere og med grønnskjær (ask). Ikke bruk lillasjampo. Den er for gult. Du må bruke en komplimentærfarge

Anonymkode: 1c01b...f74

Oki tusen takk 😊😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Best å avfarge og farge på nytt, eller bleike og farge på nytt?

Ikke så gira på å dra til frisøren da jeg jobber i helsevesenet...

For å få det grått må du være helt lys, jevnt over det hele. Eller så blir fargen grumsete.

*frisør

Anonymkode: c1dc9...b0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg opplever det motsatte. Opplever at frisørfargen er svak og går ut veldig fort. I tillegg er det veldig dyrt, og jeg må farge hver 6. uke på grunn av masse grått hår (er i 30-årene, så ikke interessert i å se ut som grå gammel kjerring). Så her er det hjemmefarging, men ikke bleking. Funker knall, har ikke farget hos frisør på 10 år. 120 kroner hver 6. uke.

Anonymkode: 82dee...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...