Gå til innhold

Funkis eller klassisk hytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt og hvorfor? Ved sjøen.

Anonymkode: 3d4af...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt funkis! Jeg har en veldig minimalistisk stil, og ville elsket et funkishusved sjøen. Dessverre ville ikke lommeboken min gjort det samme 😜

Skrevet

Jeg ville ha valgt funkis rett og slett siden jeg liker stilen bedre

Anonymkode: 27d5c...a10

Skrevet
Kira skrev (4 minutter siden):

Definitivt funkis! Jeg har en veldig minimalistisk stil, og ville elsket et funkishusved sjøen. Dessverre ville ikke lommeboken min gjort det samme 😜

Ikke min heller, men nå gjør vi det, og så utgår ferier til utlandet de neste ti årene eller så. Så viktig at det blir bra 🤣 Siden jeg må tilbringe all ledig tid der.

Jeg liker egentlig det tradisjonelle, men fascineres også litt av det helt moderne.

Skrevet
Kira skrev (6 minutter siden):

Samme her!

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ikke min heller, men nå gjør vi det, og så utgår ferier til utlandet de neste ti årene eller så. Så viktig at det blir bra 🤣 Siden jeg må tilbringe all ledig tid der.

Jeg liker egentlig det tradisjonelle, men fascineres også litt av det helt moderne.

Det høres helt nydelig ut. Vet ikke om jeg ville ofret utlandet i ti år for det, men en hytte ved sjøen er en super investering. Uansett hvilken stil dere velger 😊

Skrevet

klassisk. Mer sjarm og ro i sjela

Anonymkode: 30534...aed

Skrevet

Jeg ville satset på funkis, store vinduer og rette linjer, men også dratt inn grovt treverk og varme natur farger for å få «hyttekosen» og atmosfæren. 

Anonymkode: 67d17...c89

Skrevet

Begge deler kan være fint. Det viktigste er at den har sjel.

Anonymkode: 1854e...deb

Skrevet

Funkis, helt klart! Store vinduer som slipper omgivelser, vær og vind inn. 

Anonymkode: db75d...898

Skrevet

Funkis, helt klart! Store vinduer som slipper omgivelser, vær og vind inn. 

Skrevet

Klassisk.

Anonymkode: 891fa...4bb

Skrevet

Vi skal og straks bygge hytte ved sjøen. Har dere noen eksempler på stilige funkishytter? 

Anonymkode: b1666...834

Skrevet

100% sikker på at jeg ville valgt klassisk.

Mange grunner, men først og fremst fordi jeg synes den klassiske stilen er penere enn funkis.

Ved vannet er det liksom også en forventning til å møte de klassiske hvite bygningene, ikke en firkantet "kloss". Jeg bor i en hvit sørlandsby og er nok litt farget av det.

Anonymkode: e32d1...3f8

Skrevet

Funkis er mote og vil se utdatert ut om noen år. Klassisk heter det for en grunn.

Anonymkode: 87b82...067

Skrevet

Helt klart klassisk. Og den skulle vært hvit 😊

Anonymkode: 14317...246

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Funkis er mote og vil se utdatert ut om noen år. Klassisk heter det for en grunn.

Anonymkode: 87b82...067

Nå... 

Funkisstilen er allerede nesten 100 år gammel, og vil nok leve i beste velgående i minst 100 til. 

https://snl.no/funkis

Skrevet

Funkis er så stygt, både på hus og hytter.

Jeg liker klassisk. Eller enda bedre: rundtømmer ❤️

Anonymkode: 066c0...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...