Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Det er jo sunt... Hva har du som topping osv? Lager du med melk eller vann? Anonymkode: 79ba5...da4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Med vann smaker jo dårlig. Så bruker alltid melk. Jeg spiser havregrøt 5 dager i uken. Anonymkode: 5b022...2c4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 På hjemmekontor er det havregrøt med noen ss Kruskakli oppi til lunsj nesten hver dag. Varierer toppingen; smør, sukker, rosiner, Nån av, eple etc. Lager med halvparten melk og halvparten vann. Anonymkode: a7488...a75
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): På hjemmekontor er det havregrøt med noen ss Kruskakli oppi til lunsj nesten hver dag. Varierer toppingen; smør, sukker, rosiner, Nån av, eple etc. Lager med halvparten melk og halvparten vann. Anonymkode: a7488...a75 Nån av?? Skulle være banan.. Anonymkode: a7488...a75
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Ja, jeg spiser ofte havregrøt, både varm og kald. Når jeg koker havregrøt bruker jeg bare vann og litt chiafrø. Topping : - hjemmerørt bringebær eller blåbærsyltetøy - hjemmelaget appelsinsaus, hakkede mandler og solsikkekjerner - banan og blåbær eller jordbær - raspa eple, banan og kanel Køleskapsgrøt bruker jeg og endel. Da bruker jeg melk og har i litt linfrø, chiafrø. kakao og most banan. Gjerne litt blåbær på toppen. Anonymkode: c4ecf...7b5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er jo sunt... Hva har du som topping osv? Lager du med melk eller vann? Anonymkode: 79ba5...da4 Spiser havregrøt hver morgen med vann og med banan på toppen. Anonymkode: bfba6...b39
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Hver morgen jeg skal på jobb. Lager den på vann og blander inn biter av kiwi eller appelsin. Smoothie som drikke. C-vitamin fremmer opptak av jern, mens melk hemmer. Jeg bruker kostholdet til å passe på jerninntak, siden jeg har kronisk lave jernnivåer. Blir steinhard i magen av alle jerntilskudd, (hemjern er noe bedre), men bruker heller enkle kostholdsgrep. Anonymkode: f60b2...0a2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hver morgen jeg skal på jobb. Lager den på vann og blander inn biter av kiwi eller appelsin. Smoothie som drikke. C-vitamin fremmer opptak av jern, mens melk hemmer. Jeg bruker kostholdet til å passe på jerninntak, siden jeg har kronisk lave jernnivåer. Blir steinhard i magen av alle jerntilskudd, (hemjern er noe bedre), men bruker heller enkle kostholdsgrep. Anonymkode: f60b2...0a2 Hva spiser du for å få opp jernnivået? Anonymkode: 7eea0...2de
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Spiser 3 til 4 ganger i uken. har noen ganger både sukker, kanel og smør 😍 topper ellers med solsikke, chia, gresskar, og linfrø. frisk frukt og bær kjøper også tørkete bær som jeg bruker. det varierer hva jeg har på Anonymkode: cd467...9f5
Optatium Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Spiser det ganske ofte siden ungene er glade i det. Jeg koker på melk og vann, blander inn honning, kanel og h melk når den er ferdig. Liker egentlig godt kjøleskapsgrøt også, men da helst med chiafrø også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå