Gå til innhold

Fiser dere foran partneren/familien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i over 20 år, og har på denne tiden aldri gjort det med vilje foran hverandre. Det kan jo slippe et og annet villskudd, da sier man beklager og tenker ikke mer på det. Men å fise foran andre syns jeg er ufattelig tacky. 

Jeg vokste opp med en mor som syns det var morsomt jo høyere fisen ble, og jeg følte alltid et sterkt ubehag ved det. 

Jeg skjønner at det finnes flere som min mor som ikke bryr seg, eller faktisk syns det er moro å slippe tarmgass. 

Anonymkode: ba8b6...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufta må ut 😊

Anonymkode: a764b...80f

Skrevet

Fiser foran mannen, og han fiser foran meg. Men ikke foran barna da vi oppdrar de... Jeg og mannen kan også være sammen på badet mens den ene bæsjer. 

Anonymkode: ec261...ed0

Skrevet

Jeg er som deg der. Man trenger ikke å forpeste luften til andre med vilje, da kan man godt bruke toalettet eller gå litt unna/slippe det ut når man f.eks. gjør seg et ærend til et annet rom. Vi har vært sammen i over 25 år. Det samme gjelder selvsagt raping, det gjør man bare ikke (med vilje) så lenge man er over småbarnsstadiet. Glipper det ut, enten ene eller andre veien, sier med unnskyld. Jeg trodde faktisk dette var normal folkeskikk? Det er i hvert fall ingen i min omgangskrets som fiser og raper foran andre.

Anonymkode: 6f140...49c

Skrevet

Bermen oppfører seg sikkert slik. I og med at de ikke eier dannelse. Det er derfor de aldri vil bli annet enn arbeidere som aldri skaper noe selv. Her i vårt hus går vi på badet hvis absolutt ikke kan holde oss.

Anonymkode: fb778...705

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Bermen oppfører seg sikkert slik. I og med at de ikke eier dannelse. Det er derfor de aldri vil bli annet enn arbeidere som aldri skaper noe selv. Her i vårt hus går vi på badet hvis absolutt ikke kan holde oss.

😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du bør ikke holde deg, det er helseskadelig. Men du har gjerne et så forskrudd syn på kroppen og dens naturlige oppførsel, at det er viktigere for deg å se pen ut enn å være frisk. Typisk overklasse som setter seg selv høyere enn alle andre.

Forøvrig utrolig (!!) fascinerende at du setter en sammenheng mellom fis og det å skape noe selv. Lurer virkelig på hvordan overklassehjernen fungerer.

https://www.klikk.no/helse/doktoronline/magetrobbel/luft-i-magen-2505889

2D456A93-5CBD-4B6B-B071-04F5409FFD12.jpeg

Skrevet
Listedamen skrev (1 minutt siden):

Du bør ikke holde deg, det er helseskadelig. Men du har gjerne et så forskrudd syn på kroppen og dens naturlige oppførsel, at det er viktigere for deg å se pen ut enn å være frisk. Typisk overklasse som setter seg selv høyere enn alle andre.

Forøvrig utrolig (!!) fascinerende at du setter en sammenheng mellom fis og det å skape noe selv. Lurer virkelig på hvordan overklassehjernen fungerer.

https://www.klikk.no/helse/doktoronline/magetrobbel/luft-i-magen-2505889

2D456A93-5CBD-4B6B-B071-04F5409FFD12.jpeg

Man skal selvsagt ikke holde den inne, men det går helt fint å kontrollere utslippene, bokstavlig talt. Jeg er ikke sammen med folk hele tiden, og er jeg dårlig i magen går jeg på do. Å slippe sure fiser i nærheten av andre kunne aldri falt meg inn. Det er jo virkelig ulekkert. 

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Man skal selvsagt ikke holde den inne, men det går helt fint å kontrollere utslippene, bokstavlig talt. Jeg er ikke sammen med folk hele tiden, og er jeg dårlig i magen går jeg på do. Å slippe sure fiser i nærheten av andre kunne aldri falt meg inn. Det er jo virkelig ulekkert. 

hi

*ikke holde den inne hele tiden - skulle det stå. 

Skrevet

Både òg. 

Jeg sliter med ibs og det medfører en del luft. Slippes den ikke ut, ender jeg i voldsomme smerter og en airbaby på 6 mnd. Men lufta lukter sjeldent vondt. 

Men jeg gasser ikke overalt hele tiden. Hjemme, hvor det kun er sønnen og jeg, slippes luft ut når vi må. Vi unngår det ved matbordet, men ellers er det lov å slippe seg løs. Har vi gjester eller er borte, trekker vi oss litt unna. 

Hos pappaen derimot, der er det kun lov å prompe/fise på badet. Helt høl i huet, spør du meg, men det er deres regler. 

Anonymkode: 51a52...980

Skrevet

Nei🙂

Anonymkode: 9b97b...7dc

Skrevet

Det hender det kommer en ufrivillig av og til, men synes det er ulekkert å prompe foran andre. Mannen gjør det heller ikke😊 hadde faktisk vært skikkelig turn off. 

Anonymkode: cdf16...962

Skrevet

Hjemme i mitt eget hus gjør jeg som jeg vil, selvsagt ikke hvis vi har besøk. Er jeg ekstra sur i magen, så går jeg på badet, men en liten luktfri sak som må ut, den kommer om jeg så sitter godt plantet i sofaen. Det gjelder for oss alle her hjemme.

Men å slippe en fis i f.eks  butkken eller når vi er hos andre, det er helt uaktuelt. Men tydeligsvis er det mer vanlig enn vi tror. Finnes folk som fiser overalt og som gir en god faen om de fiser en fremmed rett i fleisen. 

Om det er dårlig folkeskikk eller sykdom, det vites ikke.

Anonymkode: 80fad...8c9

Skrevet

Selvsagt. Det er helt ok at vi fiser. Selv om både vi og barna kan ligge på sofaen og fise så gjør vi ikke det ute blant folk. Ungene skjønner det er forskjell på å gjøre det hjemme og ute. 
Det er ikke noe vi har gøy med, men lufta må ut. 

Anonymkode: c085d...c6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

🤣

Skrevet

Ja, vi fiser foran hverandre, men om man kan gjør man det på do. Vi lever jo med hverandre 24/7, da lar man maskene falle, altså.

Anonymkode: 6c91b...982

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

🤮🙈💨💨👃🤦‍♀️🤷‍♀️👩‍🎓👷‍♀️👍👊💪

Anonymkode: b0fa6...2a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

🤮🙈💨💨👃🤦‍♀️🤷‍♀️👩‍🎓👷‍♀️👍👊💪

Anonymkode: b0fa6...2a5

Er det barn på forumet igjen? 

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Ingen av oss. Vi begge synes det er respektløst å fise så andre må sitte i drittlukt. Selvsagt ingen problem om deg skjer, men om jeg ikke klarer å holde meg så går jeg et annet sted. Det er faktisk ikke vanskelig å la være. 

Til mannen min vil jeg gjerne ha et intimt og romantisk forhold, ikke bestevennforhold uten sperrer. Jeg mistet lysten og respekten for eksen som satt og slapp seg hele tiden. Forbandt han med vond lukt til slutt.

Så nei, det gjør jeg ikke. Det er ekkelt!

Ungene og reiser seg fra sofaen og fiser et annet sted. Null problem.

Anonymkode: 700b5...f7c

Skrevet

Helst ikke, men jeg står ikke opp kl midt på natta og forlater rommet bare for å slippe en fjert.

Anonymkode: 23a2f...ccb

Skrevet

Ja det gjør vi , hvis den må ut så hjelper det jo ikke å gå et annet sted, da glipper den jo på veien 🙈😆

Anonymkode: 8df59...f30

Skrevet

Vi har over 20 års fartstid 😅 men slipper ikke fisen med vilje. Veldig gøy når det kommer en liten luring. Skal sies det siste året ikke har vært spesielt spenningsfylt, så en fjert kan fort lette stemningen 😂😂😂

Anonymkode: 6b1df...b06

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Fiser foran mannen, og han fiser foran meg. Men ikke foran barna da vi oppdrar de... Jeg og mannen kan også være sammen på badet mens den ene bæsjer. 

Tuller du?! En fjert i ny og ne tåler vi, men å være sammen på badet når en bæsjer🤮🤮

Anonymkode: cc134...36b

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. Vi går i et annet rom, og om det skulle slippe en ved et uhell, så sier vi unnskyld. Vi har da oppdragelse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi har over 20 års fartstid 😅 men slipper ikke fisen med vilje. Veldig gøy når det kommer en liten luring. Skal sies det siste året ikke har vært spesielt spenningsfylt, så en fjert kan fort lette stemningen 😂😂😂

Anonymkode: 6b1df...b06

Du syns det er morsomt med promp? Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...