Gå til innhold

Vis meg din nye vårkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja hvis en liker bestemorstil så..

Anonymkode: e0c78...55a

Du har tydeligvis ikke sett hele katalogen...

Som du ser så er det mye forskjellig, og langt i fra noen bestemorstil. https://www.kinglouie.eu/collection/all/dresses

Link gjerne til det du mener er er fine vår/sommerkjoler i stede for å spre galle til annen hvert innlegg i tråden. 

Endret av frk Nilsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjøper en kjole i året til bursdagen min, da tenker jeg ikke på prisen, er gaven fra mann og barn. Har ikke flere klær en jeg kan pakke i en middels koffert, så når jeg først finner noe jeg liker, da klinker jeg til. Og bruker det år etter år, reparerer hvis de går i stykker. 

Anonymkode: 3119f...ce7

Du har ikke vært gift i mange år tydligvis. Over de neste 20 årene blir drt mange kjoler i den kofferten.

Anonymkode: 8eed5...6a4

Skrevet
frk Nilsen skrev (33 minutter siden):

Du har tydeligvis ikke sett hele katalogen...

Som du ser så er det mye forskjellig, og langt i fra noen bestemorstil. https://www.kinglouie.eu/collection/all/dresses

Link gjerne til det du mener er er fine vår/sommerkjoler i stede for å spre galle til annen hvert innlegg i tråden. 

Sally Maxi dress Topanga 😍

Skrevet
Kira skrev (45 minutter siden):

Den øverste var super fin (og dyr 🙈)

Er nok den jeg har mest lyst på 😍 De pleier å komme på tilbud, så håper på en mulighet der 🤑 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du har ikke vært gift i mange år tydligvis. Over de neste 20 årene blir drt mange kjoler i den kofferten.

Anonymkode: 8eed5...6a4

Hva nå enn det har å si 🤷🏼‍♀️ Vi kan feire 23 år sammen i år 👌🏻 Ble kvelden din bedre nå? 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.3.2021 den 12.42):

Selvfølgelig kjøper du aldri noe du ikke bruker....mener du det er troverdig? Og det sjarmerende blunkefjeset du slang på, det topper kaka for den dumme kommentaren din. Du burde scrollet forbi.

Anonymkode: f8378...752

🤣🤣 pms much? 

Anonymkode: 81e4b...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...