Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

Anonymkode: 9f719...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint. Du? 

Anonymkode: 61d72...da5

Skrevet

Strålende :) Nybesøkte foreldre (gjennom vindu, de inne og vi ute), nyvasket hus, nypyntet til påske og rødvin i glasset.

Anonymkode: bab14...299

Skrevet

Fortreffelig

Anonymkode: 2e0a5...955

Skrevet

Bedre enn på lenge :D Har hatt kjæresten på overnatting å han går så godt overens med kjæresten min ❤ Vi bor i Bergen å for engangsskyld så har det faktisk vært sol og varmt her. Så vi hadde alle tre en fin gåtur i ett fint turområdet å hadde med god mat. Var deilig å sitte i det været å bare nyte det. Så selv sønnen min som var så negativ til tur,hadde en fin tur å hadde det kjekt. De fikk fanget mange pokeman også. Nå er det godteri og film som står på menyen :)

Anonymkode: 5b404...5f4

Skrevet

Egentlig bra, men kjente jeg ble mer og mer irritert når jeg var på jobb idag. Jeg kjenner begeret mitt for å overhøre at folk ikke skal overholde smittevernsreglene i påska er ganske fult. «Vi skal bare, det er jo bare osv» Når pensjonistparet handler mat for over 6000kr så tyder det på mye besøk. 
Så etter å ha vært på jobb idag gruer jeg meg til påska er ferdig. Hvor mye smitte og karantene blir det når skolen er tilbake. Vi startet påska igår med ventekarantene på ett barn, heldigvis ble den opphevet samme dag. 

Det er nesten så jeg begynner å lure på om det er noe vits å prøve å holde seg til reglene eller frisk. For første kunden min idag spurte om veien til teststasjonen. Viktig å handle en brus før han skulle teste seg tydligvis. Kommunen her har veldig klare og informative regler. Skal du teste deg skal du være i karantene til testen er negativ, både før og etter testen. En ulempe for oss som har butikk like ved en teststasjon og må vel si det er flaks vi enda ikke har hatt ett smittetilfelle på jobb. 

Men jeg og ungene koser oss hjemme. Jeg skal jobbe, eldste barnet skal jobbe masse og lillesøster er storfornøyd med å være endel hjemme og passe huset med kattene til naboen. Vi valgte å skrinlegge hytteturen selv om vi kunne ha gjort det. Vi har hytte såpass nære at vi kan dra frem og tilbake til jobb, hører til samme sykehus men må kjøre ti min ekstra for å komme til vår legevakt istede for legevakta i hyttekommunen. Vi kommer til å kose oss hjemme, det blir ingen dårlig påske. 

Anonymkode: 70ccc...389

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Bedre enn på lenge :D Har hatt kjæresten på overnatting å han går så godt overens med kjæresten min ❤ Vi bor i Bergen å for engangsskyld så har det faktisk vært sol og varmt her. Så vi hadde alle tre en fin gåtur i ett fint turområdet å hadde med god mat. Var deilig å sitte i det været å bare nyte det. Så selv sønnen min som var så negativ til tur,hadde en fin tur å hadde det kjekt. De fikk fanget mange pokeman også. Nå er det godteri og film som står på menyen :)

Har du to kjærester? Fint at de går godt over ens, da! 

Anonymkode: f11d0...ee4

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du to kjærester? Fint at de går godt over ens, da! 

Anonymkode: f11d0...ee4

Ja for det var jo veldig vanskelig å forstå at han går godt overens med sønnen min..

Skrevet

Fint

Anonymkode: 68351...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...