Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Men jeg får det ikke til!!!! Huset er vasket for helga. Helt ryddet her. Ungene er på overnatting og jobb. Mannen steller med sitt. Det er pyntet til påske og hunden sover. Helt perfekt anledning til å bare dille...jeg har lyst å se serier, strikke og lese. Bare sitte i sofaen. Men så er det tusen tanker...burde sortert loftet, burde rydda i klesskap, burde jogga en tur så vektnedgangen ikke stopper, burde rydda kontoret mitt...burde vaska siste rest av klær. Jeg blir gal!!! Trenger faktisk tips til å slappe av!! Anonymkode: 46974...d44
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men jeg får det ikke til!!!! Huset er vasket for helga. Helt ryddet her. Ungene er på overnatting og jobb. Mannen steller med sitt. Det er pyntet til påske og hunden sover. Helt perfekt anledning til å bare dille...jeg har lyst å se serier, strikke og lese. Bare sitte i sofaen. Men så er det tusen tanker...burde sortert loftet, burde rydda i klesskap, burde jogga en tur så vektnedgangen ikke stopper, burde rydda kontoret mitt...burde vaska siste rest av klær. Jeg blir gal!!! Trenger faktisk tips til å slappe av!! Anonymkode: 46974...d44 Det er kun opp til deg😅 Anonymkode: 9c6b1...b48
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Selv ligger jeg i sengen. Har hatt sex, mannen har gått ut i garasjen, mens jeg later meg i sengen foran tv. Det eneste jeg skal gjøre i dag er å lage middag😅 Anonymkode: 9c6b1...b48
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Bare gjør det! Altså ingenting. Jeg er også der i dag, skal ikke gjøre noe som helst, annet enn en liten biltur og ellers se serier. Og spise litt, da, og drikke kaffe. Og kanskje et glass vin sånn etter hvert. Anonymkode: 1f4c1...8d1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Jeg har også lyst til å gjøre ingenting, men må vaske. Hadde det vært gjort allerede så hadde jeg slappet av med god samvittighet. Hadde vært best å bare få det gjort så jeg kan slappe av etterpå. 😛 Men jeg sitter her og utsetter og utsetter... Anonymkode: dbb1b...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå