Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Er 46, samboer to barn på 25 og 9. Ble plutselig så utrolig sentimental og kjempeforelsket i en eks for 30 år siden!!! Har faktisk stalket han på FB og bedt om å bli venn 🙈 han godkjente meg, er så flau, men samtidig glad 😱Hva er galt med meg? Tror selv jeg savner forelskelses følelsen. Er veldig glad i samboer, men ikke forelsket... Tror selv på en blanding av overgangsalder, frustrasjon og korona som har skylden 😂😂 Anonymkode: dcd87...209
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror selv på en blanding av overgangsalder, frustrasjon og korona som har skylden 😂😂 Jaha... Jeg tror det er DU som har skylden. Anonymkode: 5459b...2b1
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Du kjeder deg. Pass deg, så du ikke surrer til livet ditt på tull. Anonymkode: ba739...b1f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er 46, samboer to barn på 25 og 9. Ble plutselig så utrolig sentimental og kjempeforelsket i en eks for 30 år siden!!! Har faktisk stalket han på FB og bedt om å bli venn 🙈 han godkjente meg, er så flau, men samtidig glad 😱Hva er galt med meg? Tror selv jeg savner forelskelses følelsen. Er veldig glad i samboer, men ikke forelsket... Tror selv på en blanding av overgangsalder, frustrasjon og korona som har skylden 😂😂 Anonymkode: dcd87...209 Why? Anonymkode: 19141...fbd
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 At du ble forelsket i en eks for 30 år siden påvirker vel ikke livet du har i dag Neida, skjønte hva du mente, du hadde en kjæreste for 30 år siden som du nå plutselig har fått interesse for igjen? Det er bare nostalgi, ikke ekte kjærlighet. Glem det, han er en annen og du er en annen enn dere var for 30 år siden altså. Du blir ikke 30 år yngre av å mimre deg tilbake heller... Anonymkode: b3ea9...c29
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Dette går over, det er følelsen du savner. Men den kan du finne igjen, med samboer. Vær litt forelsket du. 😊 Tror ikke livet blir noe bedre hvis du dropper samboer. Anonymkode: 2682d...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå