Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #26 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fordi du er desperat Anonymkode: 5549f...d0a Desperat etter hva? En mann? Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #27 Skrevet 27. mars 2021 Nekter ikke på at det hadde vært kjekt å møtt en kjekk mann. Vært lenge alene. Ville heller si jeg var desperat dersom jeg hadde hatt sex med han på hans premisser. Savner sex og nærhet, Ikke lett å være singel for tiden for å si det sånn. Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #28 Skrevet 27. mars 2021 Er det så galt egentlig å ønske at han hadde lyst å hatt kontakt med meg og like meg? Ja, han viser tydeligvis at han ikke gjør det og jeg blir egentlig lei meg og har lyst å spørre han hvorfor? Om det så var bare som venn. Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #29 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Er det så galt egentlig å ønske at han hadde lyst å hatt kontakt med meg og like meg? Ja, han viser tydeligvis at han ikke gjør det og jeg blir egentlig lei meg og har lyst å spørre han hvorfor? Om det så var bare som venn. Anonymkode: 0edd5...add Du trenger ikke noe svar på hvorfor - han viser deg i praksis at han ikke vil ha et forhold til deg. Og du vet jo at dere to ikke fungerer som venner heller. Venner respekterer hverandre. Han har ikke respektert deg tidligere. Og hvis du ikke respekterer at han ikke vil ha et forhold til deg, da respekterer ikke du ham heller. Han er ikke den du trodde han var. Den han er er en mann som ikke er bra for deg. Innse det. Aksepter det. Og gå videre. Slett ham fra alle sosiale medier, slett nummeret hans, slett alle gamle meldinger. Og fokuser på hva du kan gjøre for å få det bedre i eget liv. Anonymkode: 5cfbf...9ab
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #30 Skrevet 27. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke noe svar på hvorfor - han viser deg i praksis at han ikke vil ha et forhold til deg. Og du vet jo at dere to ikke fungerer som venner heller. Venner respekterer hverandre. Han har ikke respektert deg tidligere. Og hvis du ikke respekterer at han ikke vil ha et forhold til deg, da respekterer ikke du ham heller. Han er ikke den du trodde han var. Den han er er en mann som ikke er bra for deg. Innse det. Aksepter det. Og gå videre. Slett ham fra alle sosiale medier, slett nummeret hans, slett alle gamle meldinger. Og fokuser på hva du kan gjøre for å få det bedre i eget liv. Anonymkode: 5cfbf...9ab Takk du har rett i det du sier. I disse mnd har jeg prøvd å glemme han. Han dukker fortsatt opp i tankene av og til, men ikke tatt kontakt og bestemt at jeg ikke skal. Og han gjør det jo ikke så ja skal prøve å gå videre, Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #31 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg ønsker egentlig kjæreste. Så er gjerne det som er hovedgrunnen. At jeg ikke har møtt han for bare sex som han vil. Noen ganger tenkte jeg at jeg kunne møtt han for bare sex, men da var det andre kriterier han ikke kunne gi meg. Så vet jeg egentlig bør være glad og glemme han. Så hvorfor er det allikevel vanskelig? Anonymkode: 0edd5...add Er nok fordi du innerst inne er glad i han. Men som du selv vet, er han ikke bra for deg. Det er ikke lett, men prøv å tenk fornuftig. Anonymkode: b3d6e...ad6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #32 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Er nok fordi du innerst inne er glad i han. Men som du selv vet, er han ikke bra for deg. Det er ikke lett, men prøv å tenk fornuftig. Anonymkode: b3d6e...ad6 Ja, det er sant. Er det og rett han er ikke bra for meg. Skal prøve å fortsette som jeg har gjort. Takk. Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #33 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Takk du har rett i det du sier. I disse mnd har jeg prøvd å glemme han. Han dukker fortsatt opp i tankene av og til, men ikke tatt kontakt og bestemt at jeg ikke skal. Og han gjør det jo ikke så ja skal prøve å gå videre, Anonymkode: 0edd5...add Pass på å slette ham fra alle arenaer, da er det lettere å stå imot fristelsen med å ta kontakt. Husk også at det er først når du virkelig innser at dere ikke er bra for hverandre og aksepterer dette at du blir åpen for å møte en mann som er bedre for deg. Hver gang han dukker opp i tankene dine, minn deg selv på at selv om dere ev. hadde noen gode stunder sammen, så er han ikke en mann som er bra for deg. Du vet at du ikke ville kunne stole på ham, at han var der for deg, at det bare var deg han ville ha. For han har tydelig vist at han ikke er den mannen. Men gir du slipp på ham, da kan du lettere møte en mann som både kan og vil være der for deg, som vil ha akkurat deg, og som er en du kan stole på. Det er ikke noe galt om det dukker opp noen tanker om ham av og til, bare du da minner deg selv på hvorfor du egentlig ikke ønsker deg denne mannen. At du savner en mann, en å være nær, en som virkelig ser og liker deg og som vil være sammen med akkurat deg fordi du er du. Det er det du egentlig savner. Og da er det viktig, når tankene på den andre mannen dukker opp, å minne deg selv på at du faktisk ikke ønsker deg denne mannen - du ønsker deg et forhold som vil være langt bedre for deg. Anonymkode: 5cfbf...9ab
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #34 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Pass på å slette ham fra alle arenaer, da er det lettere å stå imot fristelsen med å ta kontakt. Husk også at det er først når du virkelig innser at dere ikke er bra for hverandre og aksepterer dette at du blir åpen for å møte en mann som er bedre for deg. Hver gang han dukker opp i tankene dine, minn deg selv på at selv om dere ev. hadde noen gode stunder sammen, så er han ikke en mann som er bra for deg. Du vet at du ikke ville kunne stole på ham, at han var der for deg, at det bare var deg han ville ha. For han har tydelig vist at han ikke er den mannen. Men gir du slipp på ham, da kan du lettere møte en mann som både kan og vil være der for deg, som vil ha akkurat deg, og som er en du kan stole på. Det er ikke noe galt om det dukker opp noen tanker om ham av og til, bare du da minner deg selv på hvorfor du egentlig ikke ønsker deg denne mannen. At du savner en mann, en å være nær, en som virkelig ser og liker deg og som vil være sammen med akkurat deg fordi du er du. Det er det du egentlig savner. Og da er det viktig, når tankene på den andre mannen dukker opp, å minne deg selv på at du faktisk ikke ønsker deg denne mannen - du ønsker deg et forhold som vil være langt bedre for deg. Anonymkode: 5cfbf...9ab Takk for denne. Du har så rett i alt det du skriver. Skal prøve å har gjort det når jeg har hatt lyst å ta kontakt med han. Og det har gått bra. Hadde bare håpt jeg sluttet å tenke på han og være skuffet over at han ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #35 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Takk for denne. Du har så rett i alt det du skriver. Skal prøve å har gjort det når jeg har hatt lyst å ta kontakt med han. Og det har gått bra. Hadde bare håpt jeg sluttet å tenke på han og være skuffet over at han ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 0edd5...add Hvis du minner deg selv, hver gang disse tankene kommer, på at skuffelsen du kommer fordi han ikke var den du trodde, da er det lettere å gi slipp - rett og slett fordi han ikke er en mann som du ønsker deg og trenger. Den du trodde han var, den var det nok i teorien. Men den han i virkeligheten har vist deg at han er, det er en mann som ikke er bra for deg. Og når du virkelig aksepterer det, da snur du det følelsesmessig. For da er det plutselig DU som ikke ønsker å ha noe med ham å gjøre, fordi du vet at han ikke kan gi deg det du trenger i et forhold. Ser du forskjellen? Det er lov og naturlig å være skuffet over at det du håpte kunne bli noe mer ikke ble det. Men ikke la den skuffelsen få være overstyrende. Aksepter at han ikke var den mannen du trodde han var, og at det du trodde dere hadde sammen dermed heller ikke var det det var. Og så minner du deg selv igjen på at DU ikke ønsker et forhold til en mann som ikke er bra for deg, og at selv om han kan være en kjekk nok mann på mange måter, så er ikke han en mann DU vil ha, for du vil ikke ha det bra på sikt med ham. Så DU velger ham bort fra nå av, hver eneste gang tankene på ham dukker opp igjen. Anonymkode: 5cfbf...9ab
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #36 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis du minner deg selv, hver gang disse tankene kommer, på at skuffelsen du kommer fordi han ikke var den du trodde, da er det lettere å gi slipp - rett og slett fordi han ikke er en mann som du ønsker deg og trenger. Den du trodde han var, den var det nok i teorien. Men den han i virkeligheten har vist deg at han er, det er en mann som ikke er bra for deg. Og når du virkelig aksepterer det, da snur du det følelsesmessig. For da er det plutselig DU som ikke ønsker å ha noe med ham å gjøre, fordi du vet at han ikke kan gi deg det du trenger i et forhold. Ser du forskjellen? Det er lov og naturlig å være skuffet over at det du håpte kunne bli noe mer ikke ble det. Men ikke la den skuffelsen få være overstyrende. Aksepter at han ikke var den mannen du trodde han var, og at det du trodde dere hadde sammen dermed heller ikke var det det var. Og så minner du deg selv igjen på at DU ikke ønsker et forhold til en mann som ikke er bra for deg, og at selv om han kan være en kjekk nok mann på mange måter, så er ikke han en mann DU vil ha, for du vil ikke ha det bra på sikt med ham. Så DU velger ham bort fra nå av, hver eneste gang tankene på ham dukker opp igjen. Anonymkode: 5cfbf...9ab Du har rett. Nå har jeg synes synd i meg fordi han ikke ville ha meg. Har prøvd å snu det at jeg ikke vil ha han. Ikke helt i mål enda der, men prøver. Og heldigvis etter disse måndene er det blitt litt bedre. I begynnelsen super kjipt å ikke ha kontakt. Set er blitt litt bedre. Nå klarer jeg lettere å si til meg selv grunnen til at jeg ikke vil ha han. Så håper det bare går bedre og bedre. Og snart slipper taket. Merker at jeg litt kjappere begynner å tenke på annet og at jeg har lat vær å sende noe når jeg har hatt lyst, Takker så mye for innlegget ditt. Godt å få pratet litt om det. Anonymkode: 0edd5...add
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #37 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du har rett. Nå har jeg synes synd i meg fordi han ikke ville ha meg. Har prøvd å snu det at jeg ikke vil ha han. Ikke helt i mål enda der, men prøver. Og heldigvis etter disse måndene er det blitt litt bedre. I begynnelsen super kjipt å ikke ha kontakt. Set er blitt litt bedre. Nå klarer jeg lettere å si til meg selv grunnen til at jeg ikke vil ha han. Så håper det bare går bedre og bedre. Og snart slipper taket. Merker at jeg litt kjappere begynner å tenke på annet og at jeg har lat vær å sende noe når jeg har hatt lyst, Takker så mye for innlegget ditt. Godt å få pratet litt om det. Anonymkode: 0edd5...add Husk forresten at det også er lov å huske alle de mindre gode sidene han, det kan skynde på det å få ham på avstand Tror det blir litt lettere når vi får mer vår og sommerfølelse, selv om vi står midt i pandemien. Men det er godt når vi får litt lengre dager, litt mer varme. God påske til deg Anonymkode: 5cfbf...9ab
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2021 #38 Skrevet 28. mars 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Husk forresten at det også er lov å huske alle de mindre gode sidene han, det kan skynde på det å få ham på avstand Tror det blir litt lettere når vi får mer vår og sommerfølelse, selv om vi står midt i pandemien. Men det er godt når vi får litt lengre dager, litt mer varme. God påske til deg Anonymkode: 5cfbf...9ab Takk for det. Håper det går seg til. Takk for det og god påske til deg og 😊 Anonymkode: 0edd5...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå