Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 "Kommunikasjonssjef i Coop, Harald Kristiansen, sier at artikkelen ble laget etter tilbakemeldinger fra menn som ønsket seg en guide til hvordan de skulle oppføre seg når kvinner menstruerer." https://www.nrk.no/kultur/blir-du-en-ildsprutende-drage-under-menstruasjon_-1.15433548 Altså, sikkert helt vanlig for mange menn å lure på hvordan de skal forholde seg til menstruerende kvinner. Ikke så rart, kanskje, men det mest nærliggende ville vært å snakke med den kvinnen de er sammen med, eller med kompiser hva de har erfart, ev. google litt eller spørre på forum, eller spørre noen med helsekompetanse. Men seriøst - jeg tror ikke det finnes én eneste mann i landet, som har sittet og lurt på hva som skjer med kvinnen han er sammen med og kanskje frustrert seg over å ikke forstå sin kvinne når hun har mensen, som så har har tenkt: "La meg se, hvem kan gi meg tips eller råd om dette??? Ah, jo, selvfølgelig, matbutikkjeden Coop, de må vite mye om kvinners anatomi og fysiologi og hvordan dette påvirker noen kvinners psyke under menstruasjonssyklusen." At mange menn skal ha kontaktet Coop og bedt om hjelp til å finne ut av dette, det blir bare for dumt! Pinlig av en kommunikasjonssjef! Og fraskriving av ansvar for egen markedsføring! Fullstendig skivebom! Anonymkode: 5c65f...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå