Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Noen som har blitt gravid med hormonspiral her? Hvordan oppdaget dere det? Og hvordan gikk det? Anonymkode: 89137...d6f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 "Gravid med spiral: - Ble gravid med spiral: – Jeg var i sjokk, det skal jo ikke gå an" https://www.kk.no/mamma/ble-gravid-med-spiral--jeg-var-i-sjokk-det-skal-jo-ikke-ga-an/70063611 Anonymkode: 9b874...a7f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 "Stine (18) trodde spiralen var helt sikker" https://www.dagbladet.no/tema/stine-18-trodde-spiralen-var-helt-sikker/62244970 Anonymkode: 9b874...a7f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 "Sv:Gravid med spiral, hva gjør jeg? | Sitat:Sitat:Hei... - Allmenmedisin - Helsenett.no" https://www.helsenett.no/spor-oss/allmenmedisin/40471-svgravid-med-spiral-hva-gjor-jeg.html Anonymkode: 9b874...a7f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Jeg vet om to som har blitt gravid med spiral. Mamma ble gravid med kobberspiral da jeg var 7-8 år gammel, det var svangerskap utenfor livmor og hun mistet. En bekjent, ei i omgangskretsen, ble gravid på hormonspiral. Der ble spiralen fjernet når de oppdaget svangerskapet, og da er det en risiko for å miste i samme slengen, men det gikk bra. Hun fikk en frisk og fin datter. De sier jo egentlig at hormonspiral er like sikkert som sterilisering, men det er ikke helt sant. Ca 1 av 2000 blir gravid etter sterilisering, noen flere blir det med hormonspiral. Anonymkode: 5ace5...956
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 Jeg ble nylig gravid på hormonspiral. Fikk beskjed om at det var minst 50 prosent sjanse for at det derfor var utenfor livmoren. Og ganske riktig. Endte i kikhullsoperasjon. Anonymkode: a0517...d56
Anonym bruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Får alltid angst av slike trådar! Korleis oppdagar ein det då? Om ein ikkje har mens uansett? Eg får jo gravidsymptom berre av å tenke på det, så det er ikkje noko rettesnor... Anonymkode: 50ee6...3e0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Får alltid angst av slike trådar! Korleis oppdagar ein det då? Om ein ikkje har mens uansett? Eg får jo gravidsymptom berre av å tenke på det, så det er ikkje noko rettesnor... Anonymkode: 50ee6...3e0 Jeg oppdaget det ved at jeg fikk ømme pupper og en bitteliten blødning, typisk festeblødning. Tok test og den var positiv. Jeg har nå bytta til p-stav, så satser jeg på at den virker bedre. Anonymkode: a0517...d56
Anonym bruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Får alltid angst av slike trådar! Korleis oppdagar ein det då? Om ein ikkje har mens uansett? Eg får jo gravidsymptom berre av å tenke på det, så det er ikkje noko rettesnor... Anonymkode: 50ee6...3e0 Jeg også får litt småpanikk. Løser det med å kjøpe billigtester, og teste en gang i måneden. Anonymkode: 10f95...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå