Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Sønner på 13 og snart 11. De er fryktelig glad i hverandre og har nøyaktig samme lidenskap; fotball !!! De kan være veldig gode venner, men det er myye krangling. De kan være så stygge med hverandre at jeg blir oppgitt. Eldste er fryktelig belærende overfor yngste og yngste igjen kan erte på seg gråstein for han vet akkurat hvilke punkter han skal trykke på for å terge storebror!! De er aldri i konflikt med andre barn på skolen eller venner utenom. De tar HELE kvota på hverandre. hjemmeskole på begge i dag. Sittet og jobbet på hvert sitt rom, avtalte å jogge sammen og kom hjem som perlevenner. Så smeller det. Full krig, roping, kjefting, tårer, slag mm. Hvilke positive ting er søskenkrangling? Flere som har mye av det? Anonymkode: 762b5...0db
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Mine er bare 6 og 8, de er enten perlevenner eller bitre fiender. Aldri en mellomting. Slitsomt. Men jeg lar de holde på, de blor veldig flinke til å ordne opp på egenhånd, veldig greit. Men ingen slag her som regel. Dytter og kaller hverandre. Mye roping og skriking, er ikke stille når de setter i gang. Anonymkode: 02db5...20c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Mine er bare 6 og 8, de er enten perlevenner eller bitre fiender. Aldri en mellomting. Slitsomt. Men jeg lar de holde på, de blor veldig flinke til å ordne opp på egenhånd, veldig greit. Men ingen slag her som regel. Dytter og kaller hverandre. Mye roping og skriking, er ikke stille når de setter i gang. Anonymkode: 02db5...20c Når det skal «ordnes opp på egenhånd» er det som regel alltid den minste det går ut over og som må gi seg. Det er latskap, og den største vokser opp med å få viljen sin gjennom å banke broren sin. Ikke et sjarmerende trekk eller en ønsket egenskap. Anonymkode: 91c81...dc3
Optatium Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Mine må ordne opp selv, men jeg stopper det selvsagt før det blir voldelig. Det er helt uaktuelt. Og det er slitsomt. Veldig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Banderas skrev (1 time siden): Slag?! Du skjønte ikke? Anonymkode: 762b5...0db
Banderas Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du skjønte ikke? Anonymkode: 762b5...0db Skjønner ikke at barn på over tre-fire år reagerer med vold, nei! Det er fullstendig uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når det skal «ordnes opp på egenhånd» er det som regel alltid den minste det går ut over og som må gi seg. Det er latskap, og den største vokser opp med å få viljen sin gjennom å banke broren sin. Ikke et sjarmerende trekk eller en ønsket egenskap. Anonymkode: 91c81...dc3 Hjemme hos deg ja? Ikke hos oss. Minste min har tydeligvis en sterkere personlighet enn din. Anonymkode: 02db5...20c
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 Banderas skrev (1 time siden): Skjønner ikke at barn på over tre-fire år reagerer med vold, nei! Det er fullstendig uakseptabelt. 3-4 år???? Vi snakker om 11 og 13 åring som slår/slåss Anonymkode: 762b5...0db
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2021 #10 Skrevet 26. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Når det skal «ordnes opp på egenhånd» er det som regel alltid den minste det går ut over og som må gi seg. Det er latskap, og den største vokser opp med å få viljen sin gjennom å banke broren sin. Ikke et sjarmerende trekk eller en ønsket egenskap. Anonymkode: 91c81...dc3 Her var det omvendt. Kommer an på personligheten. Anonymkode: a16b0...af0
Banderas Skrevet 26. mars 2021 #11 Skrevet 26. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): 3-4 år???? Vi snakker om 11 og 13 åring som slår/slåss Anonymkode: 762b5...0db Nettopp, og jeg synes det er aburd at det fortsetter å skje uten at de begge blir låst inne. De burde ha lagt fra seg den primitive væremåten for 8-10 år siden.
the amazing spidermamma Skrevet 26. mars 2021 #12 Skrevet 26. mars 2021 Banderas skrev (12 minutter siden): Nettopp, og jeg synes det er aburd at det fortsetter å skje uten at de begge blir låst inne. De burde ha lagt fra seg den primitive væremåten for 8-10 år siden. Jeg har gutter på 8 og 10. Her er det ofte lekeslåssing som plutselig tipper over, og så er det plutselig ikke så gøy. Ikke noe unormalt at de slåss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå