Gå til innhold

Har vi sluttet helt med "dagens hat"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de kjente innleggene når man trenger det som mest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt melde meg, jeg hater fehoder som kommer på at de skal blinke med blinklyset i det de faktisk nesten allerede har kjørt ut av rundkjøringa, fremfor å være ørlite tydelig bare kort tid før. Tenk så fin flyt det kunne blitt i trafikken🙉

Anonymkode: abd86...37c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan godt melde meg, jeg hater fehoder som kommer på at de skal blinke med blinklyset i det de faktisk nesten allerede har kjørt ut av rundkjøringa, fremfor å være ørlite tydelig bare kort tid før. Tenk så fin flyt det kunne blitt i trafikken🙉

Anonymkode: abd86...37c

Er bedre enn de rasshøla som ikke blinker i det hele tatt. Da rekker jeg en tydelig finger!🖕🏻

Anonymkode: c4ac1...f1a

Skrevet

Jeg er ikke vanskelig å be.

Hat: tåke, regn og naboen som fyrer med sur ved. 

Jeg slenger på en elsk for godt mål: Fredag! Fredag er fin. Jeg har rosévin i kjøleskapet og en iiiiskald plate Kvikk lunsj som skal spises til Buffy, the vampire slayer til kvelden. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 minutter siden):

Buffy, the vampire slayer til kvelden. 

😊

17ebaa4ee501604b78bc447191229d46.jpg

5d5a123b7bb199d9e2c63ce141d5a5ab.jpg

Anonymkode: c44e1...5f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

😊

17ebaa4ee501604b78bc447191229d46.jpg

5d5a123b7bb199d9e2c63ce141d5a5ab.jpg

Anonymkode: c44e1...5f0

Den hadde jeg glemt :DPhoebe/ Ursula og hele den greia. Nå fikk jeg lyst til å se Friends igjen også. 

Skrevet

Ikke hat, akkurat, men jeg blir irritert over alle som er "over gjennomsnittet interessert i interiør". Virker som aller er det nå for tida.

Anonymkode: f686d...a47

Skrevet

Det jeg hater selv i dag, om jeg skal svare på min egen oppfordring, er verktøy med for få volt, så kjøper man nytt verktøy med masse volt, og snakker lenge med varehuset for å få riktige skruer til den store jobben, og klikker på nett og henter på parkeringsplassen, og kjører hjem og skal endelig få orden på ting, for så å innse at den ene skruetypen man fikk anbefalt faktisk er ment til et annet formål og dermed ikke brukelige for det man trenger, og i tillegg viser det seg at de fire spesialskruene man også kjøpte viser seg å være akkurat for store for formålet.

Så da er man tilbake til start, men hundrevis av kroner fattigere.

Og det går ikke an å få riktige skruer noe sted når det ikke går an å ta med det man skal ha på veggen for å forsikre seg om at det man kjøper faktisk passer. Satan altså!!

Om jeg skal elske noe også, som Himmel og hav minner om at man kan, og bør, så elsker jeg at jeg har nok alkohol hjemme til å drikke meg bort fra all irritasjon.

Skrevet

Sydenpensjonister!!! 

Anonymkode: 1e940...943

Skrevet

Dagens hat var moro da det var høysesong på kranglesoden her. Alle de morsomme var jo der.

Anonymkode: 60e39...3f2

Skrevet

Folk som kjører under fartsgrensa

Syklister som kjører to i bredden på svingete veier med 80-grense

unge nyansatte som tror de kan alt og har «lang erfaring med...» et halvår etter at de ble ferdigutdannet

Folk som avtaler å få ting gratis på Finn og dagen etter ber om å få ting tilkjørt 

Elsk: 

All snøen er borte i hagen, krokusen spirer

Tapenaden jeg fikk av en kompis er skikkelig god! 
Small Axe på NRK

Skrevet

Hat: regn og vind.

Elsk: lørdag i morgen og jeg kan sove lenge.

Skrevet

Synes det er på sin plass å nemne korona. Få ting som er så hat som det..

Skrevet

Hat: Jeg er enkel. Jeg hater at de har reklame for Masterchef Australia i reklamepausen til Masterchef Australia slik at jeg blir lurt og avslutter spolingen for tidlig. 

Støtter også helhjertet corona-hatet.

En stor elsk for en uventet og utrolig varmende gave jeg fikk på jobb i dag, for at jeg bor i det beste landet på jord og for at det er vår.

Og jeg har vin.

Skrevet

More wine, less whine.

Skrevet

Dagens hat her er pollen, sesongen er i gang her. Misunnelig på de som kan henge sengetøyet ut. 

Dagens elsk, vin 😅

Anonymkode: 1b3c1...42f

Skrevet
Banderas skrev (16 timer siden):

Det jeg hater selv i dag, om jeg skal svare på min egen oppfordring, er verktøy med for få volt, så kjøper man nytt verktøy med masse volt, og snakker lenge med varehuset for å få riktige skruer til den store jobben, og klikker på nett og henter på parkeringsplassen, og kjører hjem og skal endelig få orden på ting, for så å innse at den ene skruetypen man fikk anbefalt faktisk er ment til et annet formål og dermed ikke brukelige for det man trenger, og i tillegg viser det seg at de fire spesialskruene man også kjøpte viser seg å være akkurat for store for formålet.

Så da er man tilbake til start, men hundrevis av kroner fattigere.

Og det går ikke an å få riktige skruer noe sted når det ikke går an å ta med det man skal ha på veggen for å forsikre seg om at det man kjøper faktisk passer. Satan altså!!

Om jeg skal elske noe også, som Himmel og hav minner om at man kan, og bør, så elsker jeg at jeg har nok alkohol hjemme til å drikke meg bort fra all irritasjon.

Du minner meg om en av mine kjæreste venninner. Hun uttrykker seg på nøyaktig samme måte. Elsker det. 

Anonymkode: cbcee...4b8

Skrevet

For min del da, dagens hat er at vi skal stille klokka i natt, og jeg skal ligge våken hele natta med angst for å ikke greie å stå opp i tide til å rekke jobb, fordi jeg er redd for at klokka ikke stiller seg eller gud vet hva jeg er redd for. Slenger meg også på å hate de som ikke bruker blinklys. Og de som ikke skjønner at de har vikeplikt. 

Anonymkode: cbcee...4b8

Skrevet (endret)

Hat: Hjemmekontor! Korona. Gud som jeg savner å treffe venninner uten å måtte planlegge smittevern, avstand, osv. 

Elsk: Påskeferie og vin.

Veksler mellom elsk og hat gjennom dagen: Mann og barn (ref.hjemmekontor og hjemmeskole) 

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...