Gå til innhold

Hemoride...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått hemoride, for første gang...må jeg til lege eller nok med en salve? Ser der er ulike salver når jeg googler. 
Så ubehagelig!!😥

Anonymkode: 40b66...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg holder det med salve. Bruker Sheriproct, hos meg lindrer den ganske fort. Smører etter hvert dobesøk. Også blander jeg inn litt xylocain i begynnelsen, for å bedøve litt. Blandingen brukes kun utvendig, men smører med bare salve rett på innsiden av anus også.

Jeg vet hvor hemoroiden sitter, har én tilbakevendende og har endelig funnet ut hvordan den behandles best. 

Anonymkode: 2d908...611

Skrevet

Har vært hos legen selv, men fikk beskjed om de ikke har noe "sterkere" enn det som finnes reseptfritt på apoteket. Anbefaler som over her sheriproct. 

Anonymkode: 9c25d...b8c

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Anonymkode: 40b66...4c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Har vært hos legen selv, men fikk beskjed om de ikke har noe "sterkere" enn det som finnes reseptfritt på apoteket. Anbefaler som over her sheriproct. 

Anonymkode: 9c25d...b8c

Jo det gjør det. Bruker en til 600 kr som jeg har fått resept på. Helt svindyrt om du spør meg og hadde bare Sverige vært åpent så hadde man brått spart 300 kr

Anonymkode: 6f8c4...622

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig svær en. Hadde en baby på 3 måneder da. Hadde problemer med å ta meg av babyen. Så legen henviste meg til sykehuset. Kom inn samme dag. De skjærte ett snitt og fikk ut masse puss

Anonymkode: 55661...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...