Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Kjenner jeg blir så frustrert over hvordan ting blir håndtert når noen stjeler . Denne personen er fanget opp av kamera og anmeldelse sendt. Ingenting skjer, så ringer selv politiet og spør når de har planer å hente opptaket... det vet de ikke , men den jeg snakket med sendte en bil å henter det. Så dagen etterpå ringer jeg på nytt da ingenting skjer..... svaret var da, kan fort gå noen uker til ting blir gjort 🤬 blir satt over til noen andre, svaret er at viss en anmelder elektronisk , går det seinere 😳 Men han skulle se hva han kunne finne ut........ Problemet er at dess lenger er må vente , dess mindre sjans for å se sykkelen igjen. Nå forstår jeg hvorfor folk bare ikke gidder å anmelde ting. Så når staten legger ned politikontor rundt om i landet, blir det bare lettere for folk å bare ta det de vil, blir jo ikke tatt heller og folk får sjelden igjen sine eiendeler. Hilsen frustrert Anonymkode: 01214...94a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Politiet i Norge er en vits, har ingen tillit til de! Anonymkode: 97738...38c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Ser nå på Facebook at det er begynt å vokse frem grupper/personer som møter opp og sørger for å få tilbake ting eller penger på vegne av andre. Jeg kan ikke si jeg er overrasket for så og si alle sakene blir henlagt av politiet. 5000-15000 er kanskje ikke mye penger i sammenligning med staten sitt budsjett, men for de som rammes av svindelen/tyveri er det veldig mye penger. Eneste grunnen snart til å anmelde er for å kunne få igjen penger på forsikringen. Anonymkode: 2d116...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå