Gå til innhold

Føler jeg maser på huseier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leier underetasjen i en bolig  huseierne bor selv i den andre delen. Kjøleskapet fungerer ikke som det skal, på platetoppen virker 2 av 4 plater og i stekeovnen blir det ikke varmt med over/undervarme, MÅ bruke varmluft. 

Føler jeg er til bry om jeg nevner det, men samtidig betaler jeg ikke 9000 per mnd for å ikke kunne leve normalt. Skulle bake boller med barna og de ble sprø på toppen og deigete under. Kan ikke ukeshandle lenger pga kjøleskapet ikke fungerer som det skal, må innom butikken annenhver dag ca og det passer meg dårlig med økt smittetrykk. 

Anonymkode: 05540...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ringe på å si at nå MÅ de fikse det. Evnt kan du kjøpe hvitevarer for de 9000 istedet for husleie. Dette må de jo fikse! 

Anonymkode: 45750...298

Skrevet

Hvis hvitevarer er inkl i leien, så må de jo fikse det. Så mas til du får. Men står det ikke i kontrakten at det er inkl, så må du kjøpe selv.

Anonymkode: 2c2e4...c1c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leier underetasjen i en bolig  huseierne bor selv i den andre delen. Kjøleskapet fungerer ikke som det skal, på platetoppen virker 2 av 4 plater og i stekeovnen blir det ikke varmt med over/undervarme, MÅ bruke varmluft. 

Føler jeg er til bry om jeg nevner det, men samtidig betaler jeg ikke 9000 per mnd for å ikke kunne leve normalt. Skulle bake boller med barna og de ble sprø på toppen og deigete under. Kan ikke ukeshandle lenger pga kjøleskapet ikke fungerer som det skal, må innom butikken annenhver dag ca og det passer meg dårlig med økt smittetrykk. 

Spør om det er i orden at du bestiller nytt og trekker det fra neste leie.

Anonymkode: 760fd...7ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Står det at hvitevarer er inkludert? I mange kontrakter står det spesifisert at hvitevarer kan brukes til de ryker og at leietaker da må kjøpe nye selv.
Hvis hvitevarer er inkludert ville jeg sendt en sms og skrevet at «Verken kjøleskap eller platetopp/komfyr kan brukes lenger. Hvis dere ikke kommer med tilbakemelding innen denne uka på hvordan dere vil skal løse det så blir jeg nødt til å kjøpe nye hvitevarer og trekke fra på neste husleie. Jeg leier tross alt inkludert hvitevarer». Ikke vær redd for å være litt «hard», du kommer jo tydeligvis ingen vei med hinting.

Anonymkode: c4190...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...