Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Har nå i 4(!!) uker hatt vondt i halsen som kommer og går..det kan være bedre en dag, så kommer det tilbake igjen dagen etter, så kan det være bedre igjen neste dag osv..utrolig irriterende! Iallefall nå i disse tider. Nei det er ikke korona, har tatt test. Er det normalt at forkjølelser kan komme å gå slik? Har ingen andre symptomer enn vondt i svelget. Flere av de andre i familien har også hatt det litt sånn en stund nå. Anonymkode: fffb3...7af
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Sure oppstøt kan også gi slike symptomer Anonymkode: 53487...8d2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Sikkert pga munnbind Anonymkode: e9094...cd4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Sånn har jeg det i perioder. Her er det sure oppstøt, men det kommer ikke så langt opp at jeg merker det, men nok til å irritere svelget. Prøv medisin for det, å se om det hjelper. Anonymkode: 7e17f...437
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 Hm, kan være et symptom på HIV. Bør du ta en test? Anonymkode: 36c8c...ef2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Jeg hadde det i ukesvis! Skikkelig dritt. Jeg trudde det kunne være sure oppstøt, mem så tok jeg utvidet blodprøve.. viste seg at jeg hadde hatt kyssesyken😅😂var skikkelig dårlig i fjor sommer(trudde det var corona )men ble liksom aldri helt i sving igjen. Hadde sår hals og hovne lymfeknuter av å på. I oktober var jeg lei og gikk til legen. Han sa at siden jeg har fått kyssesyken som voksen, så kan viruset være i kroppen lenger.., så jey. Men kan være sure oppstøt og. Dra til lege hvis du er bekymret. Anonymkode: 369db...6fd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 Ca fire uker siden pollensesongen startet. Jeg blir sår i halsen av pollen.... Anonymkode: b4134...3bc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 Hiv, faktisk.. Har også vondt i halsen, rød i svelget, men frisk som en fisk ellers. Men jeg begynner også å bli lei. Anonymkode: 4b65b...32e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Jeg får også vond hals av pollen. Er du allergisk? Anonymkode: af0c3...409
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Vet nøyaktig hvordan du har det! Dritt i koronatiden. Jeg har stortsett hatt vondt i halsen til og fra i hele covidperioden. Hos meg er det på en side hele tiden, og på den siden er mandelen min dobbelt så stor som på andre siden. Det betyr at den mandelen er overaktiv og trigger i tide og utide. Det har den gjort tidligere også, men i disse tider legger man jo ekstra merke til det. Min største angst er at jeg skulle få korona og smitte noen andre som ikke tåler det. Hvis jeg stresser for mye eller bekymrer meg for mye så kan jeg også få halsvondt, en sviende smerte i svelget. Men det er rett og slett muskulære. Så det kan være mange ting som gjør halsvondt. Det er ikke unormalt. Men det kan være fint å få noen til å se på det slik at du får litt sjelefred og kanskje ikke stresser så mye med det. Anonymkode: 3eb68...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå