Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg bor i 1.etg med en familie over meg. Det trampes døgnet rundt, jeg greier ikke mer 😭😭😭 Heldigvis leier jeg. Skal aldri kjøpe bolig med folk over. Lurer egentlig på hva folk driver med som går dag og natt?? Jeg går rundt i løpet av dagen, gjør jo husarbeid, ungene leker osv. Men når ungene er i seng så slapper jeg av litt før jeg legger meg. Naboene? Neeei, ikke noe avslapping der. Tror fanden ikke de har sofa disse menneskene! Anonymkode: 3c11a...804
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Sovnet du oppå spørsmålstegnet? Anonymkode: a4705...75b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Det er lytt her og, men noen mennesker går tyngre over gulvene enn andre. Den ene over meg, høres ut som en elefant i farta, hvem av de det er, aner jeg ikke. Sånn er jeg og, går visst utrolig tungt i følge andre. Anonymkode: 3de07...ae4
Tekla123 Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Haha, ja! Bor i underetasjen til huseiere og det er superlytt! Type jeg hører mobilen vibrere på bordet og vekkerklokka om morgenen 😅 Har blitt vant til det, bodd her i 6 år nå. Guttungen syns det er skummelt når det er stille der oppe. Også flirer jeg litt når kona der oppe har (hadde) vinkveld, hører godt at de har kommet et stykke ned i flaska, for å si det sånn. Jeg plages ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Det er forskjell på hvordan eneboliger og boliger med flere boenheter bygges, bare så du vet det. I en firemannsbolig f.eks så er det jo skikkelige etasjeskillere, med brannvern og lysisolering. Vi leier ut og har laget isolering mellom etasjene for det, med lydbøyler og gips, da hører man lite eller ingenting nede når noen går oppe. Leier du underetasjen i en vanlig enebolig, med bare et lag isolasjon og parkett, da høres det veldig godt når noen går over gulvet oppe. Anonymkode: f980f...6e7
Tekla123 Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er forskjell på hvordan eneboliger og boliger med flere boenheter bygges, bare så du vet det. I en firemannsbolig f.eks så er det jo skikkelige etasjeskillere, med brannvern og lysisolering. Vi leier ut og har laget isolering mellom etasjene for det, med lydbøyler og gips, da hører man lite eller ingenting nede når noen går oppe. Leier du underetasjen i en vanlig enebolig, med bare et lag isolasjon og parkett, da høres det veldig godt når noen går over gulvet oppe. Anonymkode: f980f...6e7 Jepp, sånn det er her. Vanlig enebolig med omgjort underetasje. Visste det var lytt da jeg flyttet inn da. Når noen går er én ting, enda kulere når valpen løper etter en ball 😅🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå