Gå til innhold

Er dette vanlig/ eller bør sjekkes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har klagd over vondt i den ene mandelen. Nå har smerten mer utenpå halsen og det er litt hovent der. Det er vondt når hun tar på der og når hun snur på hodet. Hva kan det være? Ellers i fin form.

Anonymkode: 375bb...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det bør sjekkes! Har ikke noen hensikt å spekulere i hva det ev. er, for det kan være en hel rekke mindre alvorlige ting, eller noen få mer alvorlige.

Bestill en legetime, ikke utsett det, så finner dere ut av det :)

Anonymkode: 611cb...82a

Skrevet

Ingen flere med noe beroligende svar om at det ikke trenger å være farlig🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ingen flere med noe beroligende svar om at det ikke trenger å være farlig🙈

Du spør om det bør sjekkes. Svaret er ja selv om det nødvendigvis ikke er noe farlig. 

Anonymkode: a1f41...209

Skrevet

Høres ut som halsbetennelse. Ring legen du. God bedring. ❤️

Anonymkode: 90144...687

Skrevet

Det høres ut som en betennelse i mandelen. Ville fått en lege til å undersøke. Så er dere sikre og trenger ikke spekulere på det ene eller andre 🙂

Anonymkode: 83f2e...f12

Skrevet

Ingen ledig timer i nærmeste tid. Hun er i helt vanlig form, altså ingen sykdonsfølelse så avventer noen dager og ser om det går over før vi maser på legen. Takker for svar😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ingen ledig timer i nærmeste tid. Hun er i helt vanlig form, altså ingen sykdonsfølelse så avventer noen dager og ser om det går over før vi maser på legen. Takker for svar😀

🤦‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

🤦‍♀️

Hva er det du reagerer på? Jeg spurte kanskje fordi jeg tenkte noen har hatt barn med disse symptomene som kunne si noe. Selfølgelig sjekker vi ut men er kanskje ikke noe hun blr tas på akutttime ifht?

Skrevet

Det er sikkert halsbetennelse. Min bonusdatter har akkurat det du beskriver innimellom. Noen ganger går det over av seg selv, andre ganger må hun til lege for å få antibiotika - men da er hun også i dårlig form (feber og sånn).

Anonymkode: f9e0f...a60

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Hva er det du reagerer på? Jeg spurte kanskje fordi jeg tenkte noen har hatt barn med disse symptomene som kunne si noe. Selfølgelig sjekker vi ut men er kanskje ikke noe hun blr tas på akutttime ifht?

Alle svarer at du bør sjekke opp, og responsen din blir at da venter du og ser. Ditt valg, så da får du bare håpe det ikke er alvorlig 🤷‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Legen har akuttimer til slike tilfeller.

Anonymkode: ab25f...d32

Skrevet

Ok da ringer jeg imorgen i og med at så mange tenker at det bør sjekkes. Som sagt hun føler seg ikke syk i det hele tatt er bare litt øm utenpå mandelen når hun tar på der.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ok da ringer jeg imorgen i og med at så mange tenker at det bør sjekkes. Som sagt hun føler seg ikke syk i det hele tatt er bare litt øm utenpå mandelen når hun tar på der.

Ring med en gang de åpner så får du time samme dag! Ihvertfall er det sånn her.

Anonymkode: 65d4d...68e

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er no vel akkurat slikt ein har akutttimar for. 

Skrevet

Ja, selvfølgelig skal det sjekkes!

Gud jeg er lei av ‘er dere ikke enig at jeg kan la barnet mitt gå for lut og kaldt vann litt til, eller mååå jeg virkelig oppsøke hjelp’-trådene her inne.

Du har ANSVAR for barnet ditt. Ta det!

Anonymkode: 7900f...897

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Min datter har klagd over vondt i den ene mandelen. Nå har smerten mer utenpå halsen og det er litt hovent der. Det er vondt når hun tar på der og når hun snur på hodet. Hva kan det være? Ellers i fin form.

Har hun tatt Koronatest?

Anonymkode: 3631b...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...