laminas Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Hei, jeg er i midten av 30 åra og har hatt kviser hele livet. I dag var jeg hos legen og fikk skrevet ut resept på Epiduo gel, og Tetralysal 300mg. Så, er det noen her som har noen erfaring med denne kombinasjonen?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Kan jeg spørre hvor på kroppen du er plaget med kviser? Ansikt, rygg? Jeg er nemlig plaget med kviser på ryggen, så følger denne tråden! Anonymkode: 1c60a...8d7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Kviser er gjerne hormonelt, jeg hadde kviser helt til jeg kom i overgangsalderen... Prøvde mye, men ikke akkurat det du skal prøve nå. Min erfaring er at ting hjelper så lenge du tar de, men så fort du slutter kommer kvisene tilbake ved neste mens. Anonymkode: ffeb6...cf9
laminas Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Kan jeg spørre hvor på kroppen du er plaget med kviser? Ansikt, rygg? Jeg er nemlig plaget med kviser på ryggen, så følger denne tråden! Anonymkode: 1c60a...8d7 Jeg er plaget med kviser i ansiktet, men i det siste året så har det kommet en del på øvre del av ryggen også. Glemte å nevne dette for legen, så spent på om det har effekt mot kviser på rygg også Endret 22. mars 2021 av laminas
laminas Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Kviser er gjerne hormonelt, jeg hadde kviser helt til jeg kom i overgangsalderen... Prøvde mye, men ikke akkurat det du skal prøve nå. Min erfaring er at ting hjelper så lenge du tar de, men så fort du slutter kommer kvisene tilbake ved neste mens. Anonymkode: ffeb6...cf9 Tror nok det er hormonelt. Min mamma var plaget med det sammen til ho var oppi 30 åra. Datteren min på 10 har vært så uheldig å arve mine gener, så ho har hatt kviser i godt over ett år allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå