Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i midten av 30 åra og har hatt kviser hele livet. I dag var jeg hos legen og fikk skrevet ut resept på Epiduo gel, og Tetralysal 300mg. Så, er det noen her som har noen erfaring med denne kombinasjonen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvor på kroppen du er plaget med kviser? Ansikt, rygg? Jeg er nemlig plaget med kviser på ryggen, så følger denne tråden! 

Anonymkode: 1c60a...8d7

Skrevet

Kviser er gjerne hormonelt, jeg hadde kviser helt til jeg kom i overgangsalderen...

Prøvde mye, men ikke akkurat det du skal prøve nå.

Min erfaring er at ting hjelper så lenge du tar de, men så fort du slutter kommer kvisene tilbake ved neste mens. 

Anonymkode: ffeb6...cf9

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Kan jeg spørre hvor på kroppen du er plaget med kviser? Ansikt, rygg? Jeg er nemlig plaget med kviser på ryggen, så følger denne tråden! 

Anonymkode: 1c60a...8d7

Jeg er plaget med kviser i ansiktet, men i det siste året så har det kommet en del på øvre del av ryggen også. Glemte å nevne dette for legen, så spent på om det har effekt mot kviser på rygg også 

Endret av laminas
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Kviser er gjerne hormonelt, jeg hadde kviser helt til jeg kom i overgangsalderen...

Prøvde mye, men ikke akkurat det du skal prøve nå.

Min erfaring er at ting hjelper så lenge du tar de, men så fort du slutter kommer kvisene tilbake ved neste mens. 

Anonymkode: ffeb6...cf9

Tror nok det er hormonelt. Min mamma var plaget med det sammen til ho var oppi 30 åra. Datteren min på 10 har vært så uheldig å arve mine gener, så ho har hatt kviser i godt over ett år allerede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...