Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Møtte en mann for noen mnd siden som jobber offshore. 2 uker på, 4 uker av. Når han er hjemme har vi det kjempefint, så det er ikke noe problem der. Når han er på jobb ringer han minst en gang om dagen. Det er bare at jeg vet aldri når han ringer. Jeg bruker sende han melding enten kveld, morgen eller ettermiddag for jeg vet han liker det, men ofte svarer han ikke. Han sier selv han syns det er så fint når jeg skriver til han, men det kan gå flere timer mellom hver gang han svarer selv, noen ganger til dagen etter, selv om jeg ser han har vært online. Er det jeg som er litt teit her, er det så intenst med den typen arbeid? Anonymkode: d605c...f89
holahopp Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Jeg er deg og ja du tenker altfor mye. Prøv å være den som ikke tar kontakt først? Merker selv at hvis jeg er i en datingfase er jeg altfor tilgjengelig. men han ringer deg stort sett hver dag. Hold heller på det. Mye bedre å prate med noen enn å sende meldinger syns jeg. Da har dere noe å glede dere til 😊
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Møtte en mann for noen mnd siden som jobber offshore. 2 uker på, 4 uker av. Når han er hjemme har vi det kjempefint, så det er ikke noe problem der. Når han er på jobb ringer han minst en gang om dagen. Det er bare at jeg vet aldri når han ringer. Jeg bruker sende han melding enten kveld, morgen eller ettermiddag for jeg vet han liker det, men ofte svarer han ikke. Han sier selv han syns det er så fint når jeg skriver til han, men det kan gå flere timer mellom hver gang han svarer selv, noen ganger til dagen etter, selv om jeg ser han har vært online. Er det jeg som er litt teit her, er det så intenst med den typen arbeid? Anonymkode: d605c...f89 Høres ut som om du har en fin mann da. 😊 Han sier han setter pris på at du sender meldinger. Du tenker altfor mye. Han svarer når han har tid. 😊❤️ Hvis han går sammen med andre, spiser o. l, så er det ikke alltid lett å stoppe opp og sende meld. Dere har hverandre. Du får svar når du får svar. Når jeg er på jobb, eller med venner, har jeg ikke tid til å svare på meld, men jeg er glad i mannen min for det. Anonymkode: 5e78e...46b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Slik jeg ser det har han gitt uttrykk for hva han liker. Har du det? Det virker som du gjerne vil ha et svar forholdsvis raskt, har du fortalt han det? Hvis ikke så er det ingen sjanse for at han vet det. Når er det jo på ingen måte sikkert at han har mulighet til å svare, men det kan jo hjelpe for deg å høre at det er tilfelle, så du slipper å tenke så mye på det.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Det er ikke sånn når man er offshore at man har telefon i lomma hele tiden. Anonymkode: e9458...fd2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Takk for tilbakemeldinger, er som dere sier. Er kanskje litt for tilgjengelig nå i starten, og særlig siden situasjonen er som den er Han er en veldig fin mann og jeg vet at han setter pris på meldingene selv om han ikke svarer så kjapt, han sier det jo rett ut til meg. Snakka med ei venninne som har jobbet med han og hun sier han er alltid treig med meldinger 😅 huff er så lett å overtenke når man er i startfasen, så skal bare lene meg tilbake å nyte det faktum at han ringer meg hver dag for han vil høre stemmen min som han sier. Føler meg ganske heldig i grunn Anonymkode: d605c...f89
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 De jobber jo "hele tiden" når de er ute. Selv om han er pålogget og kanskje leser en melding i farten, er det slett ikke sikkert han har tid til å svare med en gang. Hør på hva han sier, han setter pris på meldinger fra deg. Han ringer hver dag for å høre stemmen din. Dere har det fint når han er hjemme. Ikke overtenk Anonymkode: 0209c...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå