Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #26 Skrevet 22. mars 2021 Jeg hadde seriøst ventet ett år eller to. ❤️Da får du det bryllupet du ønsker deg. 😊Og selvfølgelig skal barna med, ikke nå, men hvis dere utsetter. Svigermor fikk sjokk da jeg ville ha småsøskene mine i bryllupet mitt. Skandale å ha med barn mente hun. 🙄Det jeg nesten husker best fra brullupet, var at jeg danset masse med barna. 🥰 Anonymkode: be30c...41f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #27 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): det er sant,men i viken er det lov Anonymkode: 51c36...1a4 Nei, Viken har kun ektepar, vigsler og to vitner. Anonymkode: 1135b...0e8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #28 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Du trenger da ikke barna der. Anonymkode: ee1bc...dba Barna mine er de viktigste for meg. Kunne droppet tilogmed mamma før de, men giftet meg heldigvis mens Corona var øl. Anonymkode: 45446...161
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #29 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hvorfor gifte seg midt i en pågående pandemi? Skal dere ikke gifte dere for nettopp å dele hele livet sammen? Da kan det da ikke gjøre noe å utsette det et år eller to? Anonymkode: b2e4b...f37 Vi har lært at vi ikke skal utsette noe, man vet aldri hva morgendagen bringer. Vi gifter oss for vår og barna sin del, ikke gjestene.Jeg bare lurte på hvor mange ekstra det eventuelt kan være🥰 Anonymkode: acc8e...2d7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #30 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvorfor gifte seg midt i en pågående pandemi? Skal dere ikke gifte dere for nettopp å dele hele livet sammen? Da kan det da ikke gjøre noe å utsette det et år eller to? Anonymkode: b2e4b...f37 Giftemål er først og fremst juridisk, ikke romantisk. Utsetter man, så kan det i verste fall få uopprettelige konsekvenser. Anonymkode: aeede...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #31 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde seriøst ventet ett år eller to. ❤️Da får du det bryllupet du ønsker deg. 😊Og selvfølgelig skal barna med, ikke nå, men hvis dere utsetter. Svigermor fikk sjokk da jeg ville ha småsøskene mine i bryllupet mitt. Skandale å ha med barn mente hun. 🙄Det jeg nesten husker best fra brullupet, var at jeg danset masse med barna. 🥰 Anonymkode: be30c...41f Mest sannsynlig er det vi har nå en vedvarende tilstand, så å vente kan bli skikkelig skivebom. Anonymkode: aeede...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #32 Skrevet 22. mars 2021 Om dere ønsker ett bryllup med gjester, utsett det på ubestemt tid. Om dere ønsker å være gift, gjør det nå med bare forlovere tilstede. Dere kan «gifte» dere igjen når dere skal ha festen. Har en datter som tok ett slik valg i fjor, hun konfirmerte seg. Hun ønsket å ha hele slekta der, gaver, pomp og prakt brydde hun seg lite om, men hun ville ha den sammenkomsten som storsøster hadde hatt for to år siden. Så da ble valget å konfirmere seg den dagen hun skulle (etter flere flyttinger), vi skulle egentlig bare ha takeaway sushi hjemme foreldre og søster, men hun fikk migrene og sov hele dagen. Farmor og farfar var med i kirken, for de så var dette viktig. Merkelig nok så syns de det var helt topp å ikke feire dagen, vi hadde regnet med at det ville komme reaksjoner fra de siden de er veldig kristene. Det kunne også virke som min datter ville utsette festen for å kunne invitere flere og dermed få flere gaver, menfor henne så var det det å kunne samle alle som var viktig. Vi er igrunn en liten familie, men storesøster inviterte en stor gjeng siden vi hadde gratis lokale og hun valgte billig mat. Så vi ble 54stykker, altså var det mange langt ut i slekta. Nesten en familiesamling. Når vi nå får samlet så mange igjen, blir det nok en feiring for veldig mye. Det har vært mange runde årstall i begge sider av familien, det kommer også en konfirmasjon nå straks så det blir en sammenkomst for det meste. Anonymkode: 5e6c7...73c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #33 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Nei, Viken har kun ektepar, vigsler og to vitner. Anonymkode: 1135b...0e8 Hvor står det? En vielse går kanskje under arrangement, men da er det jo ikke lov i det heletatt. Anonymkode: 0db53...72c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #34 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Barna mine er de viktigste for meg. Kunne droppet tilogmed mamma før de, men giftet meg heldigvis mens Corona var øl. Anonymkode: 45446...161 Å gifte seg er juridisk. Du trenger ikke unger til det. Anonymkode: ee1bc...dba
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #35 Skrevet 22. mars 2021 Da gifter dere dere nå og har festen senere med fornyelse av løfter. Anonymkode: fff00...a58
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #36 Skrevet 24. mars 2021 On 3/21/2021 at 7:45 PM, Anonym bruker said: Det er strengere her jeg bor, bor langt fra Oslo. Max 5. Anonymkode: e3c0c...543 i oslo og viken er det max 2 nå Anonymkode: 51c36...1a4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #37 Skrevet 24. mars 2021 Anonym bruker skrev (På 21.3.2021 den 23.07): Da vi giftet oss, var vi akkurat fem stykker til stede. Det holder! Vi er fremdeles godt gift, 17 år etter. Å gifte seg er hovedsakelig en juridisk greie. Å feire bryllup er noe helt annet, og faktisk en dyr og ikke helt nødvendig utgift. Anonymkode: 17aaf...c6e Det er ikke opp til deg å avgjøre hva som holder og ikke for andre. Det holdt for dere, fint det. Når vi gifter oss ønsker vi å dele den store dagen og feire med de rundt oss. Anonymkode: aeba0...1b0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #38 Skrevet 24. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): i oslo og viken er det max 2 nå Anonymkode: 51c36...1a4 I Viken er dette kun en anbefaling da. I Oslo derimot er det forskriftfesta. Anonymkode: 44e39...eb8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #39 Skrevet 24. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): I Viken er dette kun en anbefaling da. I Oslo derimot er det forskriftfesta. Anonymkode: 44e39...eb8 Er jo nasjonale råd nå da! Anonymkode: 17b79...007
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #40 Skrevet 24. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er jo nasjonale råd nå da! Anonymkode: 17b79...007 Ja, men som du sier, råd. Sier ikke at jeg går imot de anbefalingene som er, men det er en forskjell på hva som ikke er lov, og hva som kun er anbefalt. Anonymkode: 44e39...eb8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2021 #41 Skrevet 24. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja, men som du sier, råd. Sier ikke at jeg går imot de anbefalingene som er, men det er en forskjell på hva som ikke er lov, og hva som kun er anbefalt. Anonymkode: 44e39...eb8 Tvilker på at kirken tillater noe annet enn det anbefalingene sier Anonymkode: e3c0c...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå