Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Llitt merkelig spørsmål, men gulvvask er en del av flyttevasken, men så kommer jo flyttefolkene inn med sko når de legger møblene på plass. Det er mye grus og søle hos oss nå, vil jo bli fryktelig møkkete. Anonymkode: df158...4fa
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Du tar over en ren bolig, så møkker du den til når du fytter inn og vasker på nytt. Det er klart det blir møkkete når du flytter inn, men det er din møkk. Du vil jo ikke ta over en bolig med forrige eier sin møkk... Anonymkode: 6deba...aa8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Da vasker du gulvet etterpå. Det må du regne med å måtte gjøre mange ganger mens du bor der. Anonymkode: 76bc4...9da
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Eh, ja? Det må du jo bare regne med. Hvordan hadde du tenkt å få inn møbler og ting og tang uten å skitne til gulvene? Anonymkode: 5c48d...283
It's all about me Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Flyttevask betyr å vaske ut de tidligere beboerene. De som flytter inn skal overta et rent skall. Det betyr ikke å sette seg ned i et nytt ferdig møblert og fremdeles skinnende rent hus.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Llitt merkelig spørsmål, men gulvvask er en del av flyttevasken, men så kommer jo flyttefolkene inn med sko når de legger møblene på plass. Det er mye grus og søle hos oss nå, vil jo bli fryktelig møkkete. Anonymkode: df158...4fa Ehh? Kan egentlig ikke se at du har et spørsmål her? Men tenkte du at de forrige eierne skulle komme å vaske etter at du har flytta inn? Anonymkode: 4023b...207
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har passet på å få på plass ny dørmatte utenfor - min erfaring er nemlig at mange flyttefolk er ganske flinke til å bruke den. Et annet tips - skriv på alle esker, søppelsekker - ALT! - hvilket rom/etasje ting skal til. Må stå så tydelig at de ikke trenger spørre. Da bærer de rett dit det skal, og du slipper at det blir gått mer enn nødvendig innendørs. Anonymkode: ed99a...7ac
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Hva var spørsmålet ? Anonymkode: c9cc5...949
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 https://www.vitusapotek.no/annet-utstyr/diverse/skoovertrekk-plast-strik-36bla/p/962305?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMIuPzv_tzC7wIVDhd7Ch0q5QhMEAQYASABEgIRc_D_BwE Anonymkode: c966d...31d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg har passet på å få på plass ny dørmatte utenfor - min erfaring er nemlig at mange flyttefolk er ganske flinke til å bruke den. Et annet tips - skriv på alle esker, søppelsekker - ALT! - hvilket rom/etasje ting skal til. Må stå så tydelig at de ikke trenger spørre. Da bærer de rett dit det skal, og du slipper at det blir gått mer enn nødvendig innendørs. Anonymkode: ed99a...7ac Takk for tips, skal kjøpe meg ny dørmatte. Skal også feie godt på gårdsplassen utenfor. Nei det var egentlig ikke et spørsmål dette innlegget, bare noe jeg tenkte på. Eierne av huset vi skal flytte til har sagt at det gjenstår bare gulvvask der, tenkte i etterkant at de bare kunne la vær, siden alt blir ganske møkkete igjen. Skitt er skitt, mitt eller andres, dette blir jo flyttefolkenes. Hi Anonymkode: df158...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå