Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Må skaffe dokumentasjon på inntekt... hvordan gjør man det egentlig? Anonymkode: d19b2...886
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Må skaffe dokumentasjon på inntekt... hvordan gjør man det egentlig? Anonymkode: d19b2...886 Nav.no?. Dine utbetalinger? Anonymkode: ce9cf...cf2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 - Selvangivelse - Kontoutskrifter - nav.no Anonymkode: ebdb5...47c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Hvem skal du skaffe informasjonen til? Om du logger inn på Mitt nav ligger det lønnslipper der du kan skrive ut om det er bank e.l. som spør. Nav selv henter informasjon fra skatteetaten, om det er de som spør. Anonymkode: d7927...8ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvem skal du skaffe informasjonen til? Om du logger inn på Mitt nav ligger det lønnslipper der du kan skrive ut om det er bank e.l. som spør. Nav selv henter informasjon fra skatteetaten, om det er de som spør. Anonymkode: d7927...8ef Utleier.... 😕 er redd for å bli dømt fordi jeg er på nav Anonymkode: d19b2...886
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Utleier.... 😕 er redd for å bli dømt fordi jeg er på nav Anonymkode: d19b2...886 Da er det lønnslipper som gjelder, de finner du på Mitt nav. Du kan risikere å bli dømt, det er noen utleiere som overhodet ikke vil ha "nav'ere". Men det er gjerne de som har brent seg tidligere, aap har man gjerne en periode og hva når den er slutt...? Er utleier helt avhengig av å få disse pengene inn hver måned kan det hende de ikke tør ta sjansen på noen som ikke er i fast jobb. Men det er slett ikke alle som tenker sånn. For de fleste av oss er husleie det første og viktigste vi betaler, og utleier vet det. Da har de ingen problemer med å leie ut til deg selv om du er under nav. Det er ingen andre muligheter for deg enn å ta sjansen. Jeg vet noen utleiere krever bevis for inntekt, og du må ta sjansen på at de synes aap er helt greit. Anonymkode: d7927...8ef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Da er det lønnslipper som gjelder, de finner du på Mitt nav. Du kan risikere å bli dømt, det er noen utleiere som overhodet ikke vil ha "nav'ere". Men det er gjerne de som har brent seg tidligere, aap har man gjerne en periode og hva når den er slutt...? Er utleier helt avhengig av å få disse pengene inn hver måned kan det hende de ikke tør ta sjansen på noen som ikke er i fast jobb. Men det er slett ikke alle som tenker sånn. For de fleste av oss er husleie det første og viktigste vi betaler, og utleier vet det. Da har de ingen problemer med å leie ut til deg selv om du er under nav. Det er ingen andre muligheter for deg enn å ta sjansen. Jeg vet noen utleiere krever bevis for inntekt, og du må ta sjansen på at de synes aap er helt greit. Anonymkode: d7927...8ef Ok. Dette er rimelig leie og jeg fikk aap fra i fjor vinter. Ja hva skjer om du ikke kommer ut i jobb etterpå da? Hva skjer med alle som jobbet i bransjer som har gått under? Anonymkode: d19b2...886
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Men skal man da liksom bare screenshot da? Anonymkode: d19b2...886
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Men skal man da liksom bare screenshot da? Anonymkode: d19b2...886 Man tar utskrift. Anonymkode: 0aab7...0ff
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man tar utskrift. Anonymkode: 0aab7...0ff Hva er vitsen når screenshot ser likt ut? Anonymkode: d19b2...886
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hva er vitsen når screenshot ser likt ut? Anonymkode: d19b2...886 Altså utskrift, og leverer i papirform. Screenshot kan manipuleres. Anonymkode: 0aab7...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå