Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Hva gjør du i kveld? Jeg ser på Alle mot 1 på NRK 🙂. Det er hvertfall noen som kjeder seg skikkelig inne på navnedebatten😂 😉. God kveld å god søndag til alle 🙂😘. Anonymkode: cf602...802
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Såg nettopp Stargate sg1 med mann og sønner på 10 og 12. No skal vi se 71 grader nord kjendis. Ferdig med pizza. No kom chips på bordet. Anonymkode: 28902...f2b
Polly-Esther Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Spiser snacks og ser på Superstore med 13-åringen. Har akkurat lagt minsten. Koselig det 🥰 Skulle egentlig ha noen venner på spillkveld her i kveld, men måtte avlyse grunnet økt smittetrykk her vi bor ☹️.
Himmel og hav Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Elizabeth89 skrev (4 minutter siden): Ser på Zack Snyder's Justice League👍🏻 Er den bra? Vi skal se den, men har spart den til eldstemann ikke er hjemme, for han har ikke lyst til å se den. Jeg har for øvrig ostesufflé i ovnen og ser gamle episoder White collar.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Eldste har sitt første overnattingsbesøk fra klassen og spent på om barnet blir til imorgen... ganske nytt for begge to. Ser på håndball, ser ut som det blir OL uten det kvinnelige landslaget...🤔 Anonymkode: 83bb5...3f1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Nei, si det du. Jeg er i alle fall ikke så hyklersk at jeg påstår at jeg er sammen med ungene, når jeg i virkeligheten skriver her. Anonymkode: 0b3a0...17f
Elizabeth Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Himmel og hav skrev (1 time siden): Er den bra? Vi skal se den, men har spart den til eldstemann ikke er hjemme, for han har ikke lyst til å se den. Jeg har for øvrig ostesufflé i ovnen og ser gamle episoder White collar. Skal gi beskjed når jeg er ferdig, den varer i 4 timer😅 Kos dere🙂
Elizabeth Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Himmel og hav skrev (4 timer siden): Er den bra? Vi skal se den, men har spart den til eldstemann ikke er hjemme, for han har ikke lyst til å se den. Jeg har for øvrig ostesufflé i ovnen og ser gamle episoder White collar. Jeg vil anbefale denne. Denne er mye bedre enn originalen. Mye mer utfyllende, og mindre dum humor. Og noen tvister som jeg likte godt.
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 Elizabeth89 skrev (10 timer siden): Jeg vil anbefale denne. Denne er mye bedre enn originalen. Mye mer utfyllende, og mindre dum humor. Og noen tvister som jeg likte godt. Jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 I går kveld bakte jeg kake til pappa som har bursdag i dag og så slutten på en film etterpå. Rolige forhold...😁 Anonymkode: 7d969...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå