Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Vi bor et sted hvor skolene nå er stengt, og barnehagene på rødt nivå. Avdelingen i barnehagen har også vært stengt pga fravær blant de ansatte. Da begge vi foreldre har samfunnskritisk jobb, har våre barn vært på skolen og i barnehagen hver dag selv om det har vært stengt. Barna har da vært alene på trinnet og avdelingen sammen med voksen. Jeg vil gjerne kjøpe en liten oppmerksomhet til de ansatte som har tatt seg av barna våre. Ift skolebarna er det ganske lett, da de har hatt 1 voksen hele veien og da tenker jeg vi kan kjøpe noe god påskesjokolade eller lignende til hver av dem. Men i barnehagen er det litt flere ulike ansatte som har passet på de to minste, og der kjenner vi jo flere av de ansatte på avdelingene godt fra før. Hvis det driftes på rødt nå siste uken vil hvert av barna ha to ansatte på sin kohort, dvs fire voksne å evt kjøpe noe til. Samtidig vil jeg jo gjerne gi noe som flere av de ansatte på barnas avdeling kan få nytte av. Jeg tenker at den vanlige twist-posen etc kanskje utgår pga smittevern? Har noen av dere noen gode ideer til hva jeg evt kan kjøpe til barnehagen som flere kan ha glede av? Evt noe som ikke et så dyrt, at jeg kan kjøpe en til hver av noe? Anonymkode: 4fef9...38f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Innpakket sjokolade er da innafor, like mye som en annen gave 😊 Anonymkode: cbc2a...219
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Du kan kjøpe små påskeegg til hver enkelt og fylle med noe påskegodteri? eller et større som de kan dele på pausen? Anonymkode: 106b8...f81
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du kan kjøpe små påskeegg til hver enkelt og fylle med noe påskegodteri? eller et større som de kan dele på pausen? Anonymkode: 106b8...f81 Hyggelig tanke, men på rødt nivå har vi ikke pauser.. Vi er på jobb i kohortene våre i 7,5 timer om dagen. All tiden tilbringes sammen med barna. Ville gått for et hyggelig kort og f.eks en påskelilje til hver. Anonymkode: 50755...fe6
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hyggelig tanke, men på rødt nivå har vi ikke pauser.. Vi er på jobb i kohortene våre i 7,5 timer om dagen. All tiden tilbringes sammen med barna. Ville gått for et hyggelig kort og f.eks en påskelilje til hver. Anonymkode: 50755...fe6 Hos oss har alle pauser selv om vi er på rødt. Men påskeliljer er kos det også Anonymkode: 106b8...f81
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hyggelig tanke, men på rødt nivå har vi ikke pauser.. Vi er på jobb i kohortene våre i 7,5 timer om dagen. All tiden tilbringes sammen med barna. Ville gått for et hyggelig kort og f.eks en påskelilje til hver. Anonymkode: 50755...fe6 Jeg har pause når 1-åringene i kohorten sover, men på grupperom, ikke pauserom. Umulig å holde 2 meters avstand til kollegaer. Anonymkode: 0056e...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå