Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Valgte dere med eller uten tilgang til å ringe/sms uten mobil i nærheten? Jeg er usikker om jeg skal ta med eller uten... Anonymkode: 343b3...02b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Har tilgang til sms via klokka, men har valgt å ikke koble det til da jeg overhodet ikke vil ha sms på klokka. Lever fint uten å være tilgjengelig for andre hvert sekund 👍🏻 Anonymkode: b1b89...f18
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har, men har aldri lest meldinger på klokke. Veldig greit å kjenne på klokka at noen ringer eller sender sms, og se hvem det er. Enten finner jeg telefonen og leser, om det er et av barna mine f.eks, eller jeg blåser i det, om det er reklame Anonymkode: 43fd1...7b8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har ikke behov for det. Rekkevidde mellom klokke og mobil er lang nok til at mobilen ligger hvor som helst i huset mens jeg er i hus eller hage. Eller mobil i garderoben mens jeg trener. Anonymkode: 6fd49...41f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har klokke med esim. Orker ikke drasse på mobilen om jeg skal løpe meg en tur eller gå meg en lang tur. Er greit å kunne motta en sms eller få ringt likevel om det skulle være noe. Anonymkode: b866c...69a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Det er jo en ganske stor forskjell på pris mellom klokker med esim og de uten. Hvor ofte har du behov for å bevege deg rundt uten at mobilen er i nærheten? Dessuten må du være klar over at det bare er Telenor og Telia som har et esim, så har du en annen leverandør på mobilabonnementet får du ikke koblet klokke og telefon uansett. Anonymkode: dc979...3ed
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo en ganske stor forskjell på pris mellom klokker med esim og de uten. Hvor ofte har du behov for å bevege deg rundt uten at mobilen er i nærheten? Dessuten må du være klar over at det bare er Telenor og Telia som har et esim, så har du en annen leverandør på mobilabonnementet får du ikke koblet klokke og telefon uansett. Anonymkode: dc979...3ed Det er ikke riktig. Er kun apple som har begrensninger til netteiere, altså Telenor og Telia. Om man ikke har apple watch går det helt fint å få esim hos andre tilbydere. Anonymkode: b866c...69a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Uten. Jeg vil ikke være så tilgjengelig. Hvis det ikke passer å ta telefonen eøler lese meldinger vil jeg ikke bli fordtyrret av at de kommer heller. Anonymkode: 98633...ae4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er jo en ganske stor forskjell på pris mellom klokker med esim og de uten. Hvor ofte har du behov for å bevege deg rundt uten at mobilen er i nærheten? Dessuten må du være klar over at det bare er Telenor og Telia som har et esim, så har du en annen leverandør på mobilabonnementet får du ikke koblet klokke og telefon uansett. Anonymkode: dc979...3ed Det visste jeg ikke!Takk for meget godt tips!🙏Da blir det uten sim😎 Anonymkode: 343b3...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå