TheWitch Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Nå tviler jeg på at landslaget kommer med dit, men boikott hadde vært helt greit for min del. Men hver gang jeg ser lederene i NFF mener man heller skal skape en dialog (som de enda ikke har klart) så ser jeg de for meg som trassige unger som ligger på magen på gulvet og slår og sparker mens de roper:.... Jamen jeg VIL til Qatar! Åhhh... Alle andre får dra... Urettferdig! HI hi hi jeg får ikke det bildet ut av hodet. Så klart kan jeg forstå at de synes de er urettferdig om de må gi fra seg en betalt luksusferie til Qatar.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Oi. Du er meget kort i tankegangen din. Både Amnesty og LO som har vært nede å sett på forholdene fraråder sterkt boikott. Anonymkode: cbd91...835
TheWitch Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Oi. Du er meget kort i tankegangen din. Både Amnesty og LO som har vært nede å sett på forholdene fraråder sterkt boikott. Anonymkode: cbd91...835 Ja for samtaler har fungert så bra så langt. Amnesty sier at de ikke vil ta standpunkt til boikott eller ikke. Endret 20. mars 2021 av TheWitch
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Oi. Du er meget kort i tankegangen din. Både Amnesty og LO som har vært nede å sett på forholdene fraråder sterkt boikott. Anonymkode: cbd91...835 Hvorfor fraråder de det? Anonymkode: 870c4...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå