Gå til innhold

Noen politidamer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller herrer.. 

Jeg har søkt politihøgskolen og håper naturligvis å starte til høsten. Men, jeg er aleneforsørger og er veldig nysgjerrig på hvordan timeplanen ser ut, altså når på morgenen starter undervising og når er den ferdig. Godt samarbeid med min eks og far til barnet, som heier på meg og som er klar til å hjelpe til der jeg behøver det. Primært bor jo barnet mesteparten av tiden hos meg og jeg skulle gjerne visst hvordan hverdagen typisk vil se ut. 

Takk på forhånd :) 

Anonymkode: 812cd...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politidamer? 

Politiherrer? 

Det tviler jeg på at du finner her inne. Politibetjent derimot, det kan godt hende man finner her. 

Anonymkode: 89086...865

Skrevet

Niesen min er under utdanning og sier at det stort sett er fra 8-16.

Anonymkode: c9473...0de

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Politidamer? 

Politiherrer? 

Det tviler jeg på at du finner her inne. Politibetjent derimot, det kan godt hende man finner her. 

Anonymkode: 89086...865

Beklager, jeg skal ikke bedrive noe mer lystig ordspill heretter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Niesen min er under utdanning og sier at det stort sett er fra 8-16.

Anonymkode: c9473...0de

Tusen takk 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Eller herrer.. 

Jeg har søkt politihøgskolen og håper naturligvis å starte til høsten. Men, jeg er aleneforsørger og er veldig nysgjerrig på hvordan timeplanen ser ut, altså når på morgenen starter undervising og når er den ferdig. Godt samarbeid med min eks og far til barnet, som heier på meg og som er klar til å hjelpe til der jeg behøver det. Primært bor jo barnet mesteparten av tiden hos meg og jeg skulle gjerne visst hvordan hverdagen typisk vil se ut. 

Takk på forhånd :) 

Det er praksisperioder, hvor du kan bli utplassert «hvor som helst». Det bør kanskje med i beregningen hvis du er alenemor. 

Anonymkode: eb64b...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...