Gå til innhold

Playstation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene i huset ønsker seg playstation. Jeg kan absolutt ingenting om gaming eller spillkonsoller, så jeg trenger litt hjelp til å forstå blant annet:

- hva er egentlig forskjellen på PS4 og PS5? Jeg vet PS5 er umulig å få tak i akkurat nå (bortsett fra på finn.no), men er det verdt å vente på denne eller er PS4 like grei?

- hvordan får man tilgang til spill? kjøpe og laste ned? hvor?

Hva annet må jeg tenke på ved eventuelt kjøp?

Anonymkode: 33305...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har begge, og ungene bruker mest ps4 og pappan ps5,selvom begge er ungenes :)

du kan laste ned via playstation

hadde kjøpt nytt, unngått brukt, vi kjøpe 2 ganger begge var ubrukelig, fikk igjen av den ene,men ikke den andre, den siste personen slettet alt, så finn klarte ikke hjelpe heller,selvom de virkelig prøvde og hvis du evt skal kjøpe på face, finn eller et annet sted, dra og se og betal via vipps eller kontant når du har sett.

Ps5 var veldig dyrt, betalte 11 000, hadde vi visst før at barna likte bedre 4ern , hadde vi ikke kjøpt 5ern

Anonymkode: 83cdd...12c

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

vi har begge, og ungene bruker mest ps4 og pappan ps5,selvom begge er ungenes :)

du kan laste ned via playstation

hadde kjøpt nytt, unngått brukt, vi kjøpe 2 ganger begge var ubrukelig, fikk igjen av den ene,men ikke den andre, den siste personen slettet alt, så finn klarte ikke hjelpe heller,selvom de virkelig prøvde og hvis du evt skal kjøpe på face, finn eller et annet sted, dra og se og betal via vipps eller kontant når du har sett.

Ps5 var veldig dyrt, betalte 11 000, hadde vi visst før at barna likte bedre 4ern , hadde vi ikke kjøpt 5ern

Takk for svar:)

Men hva er egentlig forskjellen på PS4 og PS5??

Skrevet

Nå har vi ikke prøvd ps5 da,men både jeg og barnet mitt er storfornøyd med ps4.

Anonymkode: 577fa...4aa

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Takk for svar:)

Men hva er egentlig forskjellen på PS4 og PS5??

er ikke så mye forskjell, men ps5 har bedre spill og grafikk,ellers er mye det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...