Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Falt pladask for designet. Er det spesielt å bruke en linkjole når man gifter seg? Uttrykket blir kanskje litt "grovt"? Hadde det blitt rart å bruke slør til denne? Vi gifter oss i en enkel seremoni i kirken med middag på et spisested ved havet. https://www.bytimo.no/product/linen-gown-white/ Anonymkode: 8dcf3...eb8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Jeg tror man kan bruke det man vil, stort sett. Kjolen var fin forfra. Men har du lagt merke til at det er åpne blonder ned langs hele sidene av kjolen? Det tror jeg ikke blir så fint med undertøy under? Akkurat det synes jeg ikke passer helt til bryllup, selv om kjolen ellers var fin til et enkelt bryllup som du beskriver. Skal man ha slør til denne tror jeg man må finne et enten helt diskret slør, eller et som tar opp blondene, kanskje et mer utradisjonelt slør - men tror det blir en hårfin balanse for å få det fint, at ikke sløret krasjer med kjolen eller at det blir "too much". Forstår godt du falt for den, men vurder det med blondene i siden, for det stiller en del krav til undertøyet, og du risikerer at kjolens uttrykk kanskje endres mye om undertøyet blir synlig under, eller om man har underkjole under. Anonymkode: 54550...ee7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror man kan bruke det man vil, stort sett. Kjolen var fin forfra. Men har du lagt merke til at det er åpne blonder ned langs hele sidene av kjolen? Det tror jeg ikke blir så fint med undertøy under? Akkurat det synes jeg ikke passer helt til bryllup, selv om kjolen ellers var fin til et enkelt bryllup som du beskriver. Skal man ha slør til denne tror jeg man må finne et enten helt diskret slør, eller et som tar opp blondene, kanskje et mer utradisjonelt slør - men tror det blir en hårfin balanse for å få det fint, at ikke sløret krasjer med kjolen eller at det blir "too much". Forstår godt du falt for den, men vurder det med blondene i siden, for det stiller en del krav til undertøyet, og du risikerer at kjolens uttrykk kanskje endres mye om undertøyet blir synlig under, eller om man har underkjole under. Anonymkode: 54550...ee7 Enig i alt dette 👍🏻 Anonymkode: a1603...e0f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Jeg tror den er fin. Nesten umulig å si med de elendige bildene. Du må prøve den Anonymkode: 068ba...750
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror man kan bruke det man vil, stort sett. Kjolen var fin forfra. Men har du lagt merke til at det er åpne blonder ned langs hele sidene av kjolen? Det tror jeg ikke blir så fint med undertøy under? Akkurat det synes jeg ikke passer helt til bryllup, selv om kjolen ellers var fin til et enkelt bryllup som du beskriver. Skal man ha slør til denne tror jeg man må finne et enten helt diskret slør, eller et som tar opp blondene, kanskje et mer utradisjonelt slør - men tror det blir en hårfin balanse for å få det fint, at ikke sløret krasjer med kjolen eller at det blir "too much". Forstår godt du falt for den, men vurder det med blondene i siden, for det stiller en del krav til undertøyet, og du risikerer at kjolens uttrykk kanskje endres mye om undertøyet blir synlig under, eller om man har underkjole under. Anonymkode: 54550...ee7 Akkurat det samme tenkte jeg. Anonymkode: d95d3...9a0
Sommerkroppen 2029 Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Jeg tenker denne kjolen helst er ment for å ha noe under. Den er jo veldig åpen foran skrittet (!) Hele sidene og foran på brystet. Du kan jo ikke gå i bare undertøyet under.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Bildene viser lite hvordan den egentlig ser ut, men hvis du vil kan du godt bruke den som brudekjole. Anonymkode: 1c95d...4e0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 Kjolen var veldig fin synes jeg, men er nok litt mer strandkjole enn brudekjole? Hva har du tenkt å ha under, og hva slags sko? Lengden til midt på leggen stiller gjør det litt vanskelig å velge sko synes jeg, og kjolen i seg selv passer jo best til å være barbeint eller ha lave enkle sandaler. Høye heler og pensko passer vel ikke så godt til denne kjolen. Anonymkode: 912c0...1ff
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 Tror du kan finne en finere en til den prisen. Anonymkode: 6fa02...3b2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 Er du svart funker den helt fint, ikke hvis du er hvit. Anonymkode: 08b9f...a49
Himmel og hav Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 Hva skal du ha under? Den er jo, som mange her sier, gjennomsiktig på steder der undertøy vil synes. Slør til denne kjolen vet jeg ikke om jeg synes passer. En sommerlig blomsterkrans kunne vært fint. Eller noe sånt: https://bridalmusings.com/8327/a-bohemian-bridal-shoot-with-a-beautiful-diy-veil-headpiece/
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 Ikke fin kjole, passer ikke til bryllup. Etter min mening. Anonymkode: f34b7...e57
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 I all verden for en pris. Såååå fin var den da ikke. Anonymkode: 15274...8fb
Mamsemums Skrevet 18. mars 2021 #14 Skrevet 18. mars 2021 Du kan bruke akkurat den kjolen du vil. Drit i hva andre mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå