Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hvordan får dere tak i gaver (dere som bor der det er nedstengt)? Bursdagen i fjor ble litt stusselig, og det blir bare kjernefamilien til fest i år også. I fjor kunne vi i alle fall stikke innom lekebutikk og bokhandel, mens nå er alt stengt. Bursdagen er i helgen, så vi rekker ikke å bestille på nett. Anonymkode: ad346...423
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Jeg ville fått tak i gave ved å handle i god tid, men det er jo litt sent nå. 😛 Ellers har både lekebutikkene og bokhandlene her klikk og hent, hvor man enten ringer inn eller bestiller på nett, for så å ringe når man er utenfor butikken for å hente. Anonymkode: eab09...e65
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 Takk☺️ Jeg rakk det rett og slett ikke før alt ble stengt. Det kom litt brått på, og jeg føler jeg har levd i en virvelvind i det siste🥴 Lekebutikkene her har ikke klikk og hent (i alle fall ikke som jeg kan finne på nett), men jeg sjekker bokhandel og elektrobutikker😊Vil helst kjøpe noe hun virkelig ønsker seg, og ikke bare for å ha noe ræl å pakke inn. Anonymkode: ad346...423
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Kolonial.no har tatt inn noen leker. Det er ikke noe kjempeutvalg, men hvis du er heldig og finner noe som passer, kan du få levert det fort. Anonymkode: d7bc8...a01
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Takk☺️ Jeg rakk det rett og slett ikke før alt ble stengt. Det kom litt brått på, og jeg føler jeg har levd i en virvelvind i det siste🥴 Lekebutikkene her har ikke klikk og hent (i alle fall ikke som jeg kan finne på nett), men jeg sjekker bokhandel og elektrobutikker😊Vil helst kjøpe noe hun virkelig ønsker seg, og ikke bare for å ha noe ræl å pakke inn. Anonymkode: ad346...423 Om du har kjøpesenter i nærheten så sjekk nettsiden til denne. Her har kjøpesenteret laget en oversikt over hvilke butikker som tilbyr klikk og hent og hvordan det gjøres for hver enkelt butikk. Elkjøp har også, jeg var der i går. Ringte da jeg var utenfor, og en mann kom ut og satt fra seg det jeg hadde bestilt ved siden av bilen. Veldig enkelt og greit. Anonymkode: eab09...e65
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 4 hours ago, Anonym bruker said: Hvordan får dere tak i gaver (dere som bor der det er nedstengt)? Bursdagen i fjor ble litt stusselig, og det blir bare kjernefamilien til fest i år også. I fjor kunne vi i alle fall stikke innom lekebutikk og bokhandel, mens nå er alt stengt. Bursdagen er i helgen, så vi rekker ikke å bestille på nett. Anonymkode: ad346...423 min hadde i februar, så kjøpe ull og han fikk 500kr , ikke feiret bursdag med klassen i år,men i fjor, da var ikke korona ennå veldig kjent, begynte og komme noe slutten av februar husker jeg. i år var det bare meg, far og besteforeldrene Du kan jo bestille på nett Anonymkode: e073e...0a9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Selv om det ikke er klikk og hent på nettsiden til butikken kan det være det i den lokale butikken som akkurat nå er stengt, sjekk facebooksiden til akkurat den butikken. Det kan også være noe på kjøpesenteret sine sider, her har de utkjøring fra senteret hver dag. Anonymkode: e6f04...fff
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 Om det er et barn i lekebutikkalder kan du finne noe i butikker som Jula, Biltema o.l også, de har klikk og hent, og avdelinger med leker. Anonymkode: e6f04...fff
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 Ble penger da dagens bursdagsbarn😅Men hun er 15 da☺️ Anonymkode: f84b4...89e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 Sjekk den aktuelle butikken, mange har klikk og hent, selv om butikken ikke er åpen. Anonymkode: 770d3...800
KellyTaylor Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 Har du en Obs i nærheten? Der selges jo alt fra leker til utstyr👍
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 Det blir klikk og hent for flere tantebarn som har bursdag nå også må jeg finne ut hva jeg skal ordne til min mor. Har også en konfirmasjon snart. De fleste butikker her i byen har eller holder på å skaffe seg klikk og hent, så det ordner seg. Selskaper utover de i usstanden har vi ikke hatt for noen på ett år. Min datter konfirmerte seg i høst og valgte å ha selskap engang det er mulig å samle mange. Så det blir nok kombinert konfirmasjon og familiesammenkomst igjen tenker jeg. For henne var ikke gaver viktig, det var alle menneskene sammen så hun har god tid og syns ikke det er noe trist med å måtte vente. Slik er det for alle i familien på min side heldigvis, gave har vi levert på døra. Anonymkode: 56bab...515
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 Min har bursdag i morgen og akkurat som i fjor blir det ingen fest med andre enn oss foreldre og søsken. Skikkelig skikkelig triste greier. Besteforeldre er ikke vaksinert ennå og vil ikke komme selv om det er lov her. Vi utsetter barnebursdag til i hvert fall etter påske. Håper på at været hjelper til. Anonymkode: ad136...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå