Gå til innhold

Hvilken streaming kanaler har du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Hbo, sumo,netflix, viaplay,Disney + , viafree og nrk tv , er veldig fornøyd med alle ,men bruker mest Sumo,Netflix,disney + og viaplay :) viafree har jeg pga One tree hill, og er på sesong 4 nå :) ser svært lite på linært tv nå, kun Masterchef australia, Masterchef jr , the voice og norsk fotball, og av og til en film, men hvis den er på en av de streamingskanalene tar jeg de der for og slippe reklame :)

Så hva har dere og hva liker dere best?

Anonymkode: cfc18...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK, Netflix og Discovery+. Og så har jeg innimellom HBO, Sumo og Viaplay. Veksler litt på hva jeg har og gidder å betale for. 
Liker NRK klart best 

Anonymkode: a903f...5ce

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

NRK, Netflix og Discovery+. Og så har jeg innimellom HBO, Sumo og Viaplay. Veksler litt på hva jeg har og gidder å betale for. 
Liker NRK klart best 

Anonymkode: a903f...5ce

skjønner deler disney + og viaplay med 3 andre, så blir billig, Sumo er eksen sin,men jeg får låne den :) Hbo er poeng fra alitbox så det blir 79 kr ,så er bare den og netflix jeg betaler  fullt for egentlig :) Nrk er bra av og til,men går måneder i mellom hver gang for meg, siste jeg så var Exit, De var 5 og ulven kommer, da var det 3 på en mnd og det er sjelden :)

Skrevet

Netflix, Sumo, Discovery+ og HBO Nordic.  Bruker Sumo og Netflix mest for tiden. Discovery + begynte jeg nettopp å abonnere på, men har ikke kikket så mye på innholdet der ennå - startet å betale for den som bursdagsgave til sønnen min som elsker Goldrush 

Anonymkode: fa767...1e0

Skrevet

Netflix, sumo, HBO, Discovery+, Disney+, viaplay og selvsagt NRK som alle har... Men betaler ikke alt selv, byttelåner med venner... 

Anonymkode: 698ec...6cf

Skrevet

Jeg betaler for viaplay og Disney +, også betaler gubben for nettflix

På tv har vi get (nå kjøpt opp av  telia), vi har ikke sluttet med lineær tv enda her i huset, så da har vi jo appen deres og der ligger hbo og noen andre også i tillegg til kanalene. 

Nrk har vi selvfølgelig, den er jo gratis.

Jeg bruker telia og nrk, gubben bruker nettflix og nrk, ungene (4 stk mellom 12 og 19 år) bruker alt.

Anonymkode: 6a310...351

Skrevet

Ingen utover det som ligger i Altibox. 

Anonymkode: aaef6...4b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nrk har vi selvfølgelig, den er jo gratis

Den er definitivt ikke gratis. Spesielt ikke dere som er to, dere betaler jo dobbelt opp😅 Men skjønner hva du mener... 

Skrevet

mane forskjellig her :) mye bra :) er det noen som ikke har tv kanaler i hele tatt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

mane forskjellig her :) mye bra :) er det noen som ikke har tv kanaler i hele tatt?

Jeg har ikke.

Anonymkode: 85a85...1ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ingen utover det som ligger i Altibox. 

Hva skal man med så innmari mange kanaler egentlig? 

Skrevet

Vi har Netflix, HBO, Sumo, Discovery+, Disney+.

Anonymkode: f6da8...d8f

Skrevet

Netflix 

Viaplay (er ikkje viafree samme med dårligere utvalg og reklame?) 

Discovery+

Disney+

Tv2 Sumo

Bruker Tv2 sumo og Discovery+ mest. Disney+ kjøpte vi årsabonnement billig før det ble lansert. Netflix og viaplay har eg brukt mye tidligere. Mannen bruker de fortsatt. Men nå har eg dilla på Big bang theory og ser derfor det på Discovery+ hele tiden. 

Anonymkode: 51fcf...c8e

Skrevet

Netflix, discovery +, sumo og disney pluss.  Bruker sumo og Netflix mest . 

Anonymkode: 4d005...0ef

Skrevet
3 hours ago, Wonder Woman said:

Hva ser dere på Sumo?

Jeg har sett Walker ikke helt meg da

Station 19

harrow

Beck

mot i brøstet

Norge bak fasanden

huskestua

farfar

prodigal son

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett Walker ikke helt meg da

Station 19

harrow

Beck

mot i brøstet

Norge bak fasanden

huskestua

farfar

prodigal son

Den nye Walker? Var den ikke noe bra?

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Den nye Walker? Var den ikke noe bra?

ja stemmer, Nei ikke noe for meg i alle fall, veldig kjedelig, selvom de 2 siste episodene var litt spenning i,men er jo smak og behag da, likte ikke første walker heller

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

ja stemmer, Nei ikke noe for meg i alle fall, veldig kjedelig, selvom de 2 siste episodene var litt spenning i,men er jo smak og behag da, likte ikke første walker heller

Walker, Texar Ranger? 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Walker, Texar Ranger? 

stemmer

Skrevet

Det varierer etter hva vi og barna ser på for tiden. Nå har vi Disney+, sumo, Discovery+, Netflix og HBO. Og selvfølgelig nrk. 

Sumo og Discovery+ har vi bare i perioder hvor det går noe interessant. Netflix og Viaplay pleier vi å bytte mellom, og HBO har vi når vi ser en serie, og så sier vi det opp igjen. 

Anonymkode: a2ac6...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...