Gå til innhold

Middagspai :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag ? ønsker og utvide litt, vi har en del pai,men blir mye skinkepai, tacopai og bacon og brokolii pai ,nå vil vi prøve noe nytt :) bruker og ha pai sånn ca en lørdag i måned

Anonymkode: 478a6...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feta, tomat, kalamataoliven og rødløk. 

Spekeskinke, parmesan og asparges. 

Skrevet

takk for tips :)

Skrevet

Middelhavspai er godt. 

Anonymkode: d6ff7...2f2

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Middelhavspai er godt. 

Anonymkode: d6ff7...2f2

med fisk?

Skrevet

Kjøp ferdig butterdeig. Kjevle ut til en relativ stor form(jeg graven sånn metallform fra ikea som ikke er pai form.

fyll: krydret kyllingfilet/kuttet opp, spinat stekt med løk og hvitløk, paprika , brokkoli(det jeg har i kjøleskap), eggeblanding (egg+ cremefraice+litt baconost), fetaost smuldret og fersk mozzorella strødd oppå. Fått skryt av den:)

Anonymkode: 6d366...229

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Kjøp ferdig butterdeig. Kjevle ut til en relativ stor form(jeg graven sånn metallform fra ikea som ikke er pai form.

fyll: krydret kyllingfilet/kuttet opp, spinat stekt med løk og hvitløk, paprika , brokkoli(det jeg har i kjøleskap), eggeblanding (egg+ cremefraice+litt baconost), fetaost smuldret og fersk mozzorella strødd oppå. Fått skryt av den:)

takk for tips, den hørtes også veldig god ut :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Høres god ut. Hvor mye egg og creme fraiche bruker du? Steker du kyllingen noe først? Grader?

Anonymkode: ae3af...5c2

Skrevet

Jeg har en kollega som lager en nydelig en. I den har hun stekt sopp, masse stekt/ karamellisert løk, ost og eggestand. Veldig enkelt, men kjempegodt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Høres god ut. Hvor mye egg og creme fraiche bruker du? Steker du kyllingen noe først? Grader?

Når jeg brukte alle 6 platene med butterdeig så brukte jeg 1 boks creme fraiche og 3 egg, tar litt på feelingen 😅også tok jeg en kvart tube med baconost og litt annet krydder oppi. Tar å heller det over alt fyllet også steker det. Men husk å forsterk paibunnen,Tok utgangspunkt i oppskriften på spinatpaien til meny 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når jeg brukte alle 6 platene med butterdeig så brukte jeg 1 boks creme fraiche og 3 egg, tar litt på feelingen 😅også tok jeg en kvart tube med baconost og litt annet krydder oppi. Tar å heller det over alt fyllet også steker det. Men husk å forsterk paibunnen,Tok utgangspunkt i oppskriften på spinatpaien til meny 😊

Tusen takk 😊

Skrevet

Gresk kyllingpai 

Anonymkode: b8743...545

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Putter du alt oppi formen, så heller vesken oppå, og til slutt osten?

Anonymkode: e6f2e...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...