Polly-Esther Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hei ☺️ Jeg skal lage en gryte i ovnen i dag, og lurer på om det letteste og beste er å ha ris ukokt i ildfast form, og la den trekkes inni ovnen. Hvordan bør jeg da gå frem, og hvor mye tid bør jeg beregne? I tillegg til risen skal jeg ha paprika, frisk spinat, ferdig grillet kylling og kyllingsaus i formen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Jeg ville ikke hatt med kyllingen. Den er jo allerede ferdig og vil bli veldig tørr hvis den skal være så lenge i ovnen som risen og grønnsakene krever. Anonymkode: 7f021...54c
Polly-Esther Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ville ikke hatt med kyllingen. Den er jo allerede ferdig og vil bli veldig tørr hvis den skal være så lenge i ovnen som risen og grønnsakene krever. Anonymkode: 7f021...54c Den skal jo dynkes i saus, jeg er ikke så bekymret for det. Hvor lang tid tror du risen vil ta?
Leverpostei Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Jeg har aldri prøvd ris i ovn, men grøtris pleier jeg å la stå en 4-5 timer i ovn.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Polly-Esther skrev (1 time siden): Den skal jo dynkes i saus, jeg er ikke så bekymret for det. Hvor lang tid tror du risen vil ta? Det sier seg selv at den kommer til å bli megatørr av det. Den er allerede stekt slik den skal. Anonymkode: 07955...cf6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Om du kjøper hurtigris, og tilsetter litt ekstra væske vil jeg tippe at det er klart på ca 30 minutter Anonymkode: 1a7cb...a00
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Polly-Esther skrev (6 timer siden): Den skal jo dynkes i saus, jeg er ikke så bekymret for det. Hvor lang tid tror du risen vil ta? skal du ha kyllingen i ovnen og dynke den i saus bør du ikke bruke ferdiggrillet kylling. Anonymkode: d42ea...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå