Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg jobber med ei som er hyggelig grei, men hun dusjer «aldri». Håret er så fett at det henger bare å strimler og hun lukter helt forferdelig. Jeg er ikke prippen, men jeg sliter med å forholde meg til henne. Jeg vet hun minst en gang har fått beskjed om å vaske håret sitt (på en hyggelig måte om det går an), men det fortsetter bare. I dag orka jeg ikke sitte på pauserommet med henne. Hva gjør man?? Anonymkode: fe869...ee8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Ta det opp med sjefen, så får han/hun ta det opp med hun. Anonymkode: d3207...247
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Så lenge man ikke har hjemmekontor er faktisk personlig hygiene noe som må adresseres på en arbeidsplass når det blir såpass ille. At noen dusjer to ganger om dagen og andre to ganger i uka er noe man må leve med, men skikkelig urenslighet som du her beskriver kan man ikke ha på et sted hvor folk jobber sammen. Ta det med sjefen din som igjen må ta det med denne personen. En ubehagelig jobb for sjefen så klart, men det følger noen ubehagelige oppgaver med det å være sjef. Anonymkode: 5ee6e...02c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ta det opp med sjefen, så får han/hun ta det opp med hun. Anonymkode: d3207...247 *ta det opp med henne. Anonymkode: d8371...d78
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Hva du skal gjøre avhenger selvsagt av om du er mann eller kvinne. Om du er kvinne kan du trygt si ifra. Om du er mann må du ikke finne på å si ifra eller foreta deg noe, da du vil bli anklaget for krenkelser med alt hva det drar med seg. Anonymkode: b058e...535
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva du skal gjøre avhenger selvsagt av om du er mann eller kvinne. Om du er kvinne kan du trygt si ifra. Om du er mann må du ikke finne på å si ifra eller foreta deg noe, da du vil bli anklaget for krenkelser med alt hva det drar med seg. Anonymkode: b058e...535 Hjelpes, så trøttendes og stakkarslig du er. Anonymkode: d3207...247
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hva du skal gjøre avhenger selvsagt av om du er mann eller kvinne. Om du er kvinne kan du trygt si ifra. Om du er mann må du ikke finne på å si ifra eller foreta deg noe, da du vil bli anklaget for krenkelser med alt hva det drar med seg. Anonymkode: b058e...535 Det er jo selvfølgelig bullshit... Anonymkode: f0c4b...eb3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 På min arbeidsplass ville kollegaers sjenanse for omgivelsene være noe man tok opp med leder, og overlot til denne å håndtere. Leder har personalansvar, det har ikke den enkelte kollega. Ved manglende hygiene kan det fek. være psykiske årsaker som ligger til grunn vel så mye som bare ‘gidder ikke’. Så det får leder og de ressursene hun velger å trekke på (hr, bedriftshelsetjeneste) ta seg av på en god måte. Anonymkode: 67845...42b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ta det opp med sjefen, så får han/hun ta det opp med hun. Anonymkode: d3207...247 ...så får han/hun ta det opp med HENNE Anonymkode: 34590...ba4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hjelpes, så trøttendes og stakkarslig du er. Anonymkode: d3207...247 Sa hun til han da han klagde, og fikk umiddelbart mange likerklikk... The irony. Anonymkode: 4d691...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå