Gå til innhold

Noen som kan anbefale gode sko til tredemølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen nikesko, men får vondt i anklene av dem akkurat på tredemøllen. Har lite erfaring med sko på tredemølle, trener nå uten, men skulle gjerne hatt noen for litt mer støtte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoka carbon x er den perfekte sko for tredemølle. Google den 👍

Anonymkode: 6f56c...ea0

Skrevet

Det er litt vanskelig å anbefale sko når man ikke vet hvilke behov føttene dine har. Alle føtter er forskjellige og trenger forskjellig støtte. Jeg ville gått til løplabbet og funnet ut hvilke sko som passer til deg. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Det er litt vanskelig å anbefale sko når man ikke vet hvilke behov føttene dine har. Alle føtter er forskjellige og trenger forskjellig støtte. Jeg ville gått til løplabbet og funnet ut hvilke sko som passer til deg. 

Dette!

Selv har jeg ulike sko til ulikt bruk. Til mølle trenger jeg ikke like mye demping som til asfalt. Nike kan jeg fint bruke til å gå med, men de funker ikke på løping for min del, mens for andre er det kun modeller fra nike som duger. 

Skrevet

Jeg bruker samme ute som inne. Asics Kayano. Umulig å vite hva du trenger. Noen sier de trenger mer demping en ute mens andre trenger mindre. Viktig å tenke over teknikk. Jeg må passe veldig på hvordan foten lander på mølle. Jeg lander ofte på fremfot når jeg er sliten, da får jeg vondt i ankel og i fremsiden på leggen på mølle (men ikke ute) derfor må jeg hele tiden være påpasselig med teknikk. 

Anonymkode: 0886d...008

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Da høres det ut som tur i butikk kanskje er det beste. Sliter litt med beina generelt og spesielt ene ankelen, så litt hjelp er gjerne fornuftig :) 

Skrevet
Listedamen skrev (11 minutter siden):

Takk for svar alle sammen. Da høres det ut som tur i butikk kanskje er det beste. Sliter litt med beina generelt og spesielt ene ankelen, så litt hjelp er gjerne fornuftig :) 

Hos løplabbet sjekker de føttene dine mens du løper på mølle, og ser hva føttene trenger.

Skrevet
tante grusom master of law skrev (26 minutter siden):

Hos løplabbet sjekker de føttene dine mens du løper på mølle, og ser hva føttene trenger.

Supert! Tusen takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...