Gå til innhold

Kan man trene når man er i karantene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har det vært flere smittetilfeller på skolen til de eldste barna, og ser ikke bort i fra at vi før eller senere kommer i karantene.

Jeg har en dårlig rygg og er avhengig av å bevege meg mye ellers blir smertene veldig store.
Det vil si at jeg tar en tur på rundt 5-10 km med rask gange hver eneste kveld.
Går alene og på steder jeg ikke vil ha problemer med å holde avstand til de få jeg eventuelt møter.
Vil det være lov?

Vet det ikke er lov dersom vi blir smittet og havner i isolasjon

Anonymkode: fd1e4...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Den siste uken har det vært flere smittetilfeller på skolen til de eldste barna, og ser ikke bort i fra at vi før eller senere kommer i karantene.

Jeg har en dårlig rygg og er avhengig av å bevege meg mye ellers blir smertene veldig store.
Det vil si at jeg tar en tur på rundt 5-10 km med rask gange hver eneste kveld.
Går alene og på steder jeg ikke vil ha problemer med å holde avstand til de få jeg eventuelt møter.
Vil det være lov?

Vet det ikke er lov dersom vi blir smittet og havner i isolasjon

Ja, det er lov. 

Skrevet

Ikke noe problem. 

Tror det hadde blitt mange skilsmisser i kjølvannet av pandemien om man måtte sitte inne i 10 dager hver gang det ble karantene på utsatte steder 😉

Anonymkode: a6df5...aab

Skrevet

Ja, det er lov, men ta heøst turen på steder du lett kan bli hentet av noen husstanden om noe skulle skje. Dumt å få redningsmanskap i karantene fordi du tråkket over i marka.

Anonymkode: 7b38c...930

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det er lov, men ta heøst turen på steder du lett kan bli hentet av noen husstanden om noe skulle skje. Dumt å få redningsmanskap i karantene fordi du tråkket over i marka.

Anonymkode: 7b38c...930

Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg har dårlig rygg.
Noen ganger, også når jeg trener låser den seg totalt, mannen er alltid tilgjengelig for å hente meg dersom jeg skulle trenge det. Vår eldste er 14 år og kan se etter de to små dersom det skjer

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...