Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Den siste uken har det vært flere smittetilfeller på skolen til de eldste barna, og ser ikke bort i fra at vi før eller senere kommer i karantene. Jeg har en dårlig rygg og er avhengig av å bevege meg mye ellers blir smertene veldig store. Det vil si at jeg tar en tur på rundt 5-10 km med rask gange hver eneste kveld. Går alene og på steder jeg ikke vil ha problemer med å holde avstand til de få jeg eventuelt møter. Vil det være lov? Vet det ikke er lov dersom vi blir smittet og havner i isolasjon Anonymkode: fd1e4...a84
tante grusom master of law Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Den siste uken har det vært flere smittetilfeller på skolen til de eldste barna, og ser ikke bort i fra at vi før eller senere kommer i karantene. Jeg har en dårlig rygg og er avhengig av å bevege meg mye ellers blir smertene veldig store. Det vil si at jeg tar en tur på rundt 5-10 km med rask gange hver eneste kveld. Går alene og på steder jeg ikke vil ha problemer med å holde avstand til de få jeg eventuelt møter. Vil det være lov? Vet det ikke er lov dersom vi blir smittet og havner i isolasjon Anonymkode: fd1e4...a84 Ja, det er lov.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Ikke noe problem. Tror det hadde blitt mange skilsmisser i kjølvannet av pandemien om man måtte sitte inne i 10 dager hver gang det ble karantene på utsatte steder 😉 Anonymkode: a6df5...aab
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Ja, det er lov, men ta heøst turen på steder du lett kan bli hentet av noen husstanden om noe skulle skje. Dumt å få redningsmanskap i karantene fordi du tråkket over i marka. Anonymkode: 7b38c...930
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ja, det er lov, men ta heøst turen på steder du lett kan bli hentet av noen husstanden om noe skulle skje. Dumt å få redningsmanskap i karantene fordi du tråkket over i marka. Anonymkode: 7b38c...930 Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg har dårlig rygg. Noen ganger, også når jeg trener låser den seg totalt, mannen er alltid tilgjengelig for å hente meg dersom jeg skulle trenge det. Vår eldste er 14 år og kan se etter de to små dersom det skjer HI Anonymkode: fd1e4...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå