Gå til innhold

Hvordan kan man stole på AP etter dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var begeret!!!!

Min stemme går til et annet parti dette valget.

Ikke bare bryter de lokale reglene - men nok en gang har ledelsen en elendig håndtering... Det er faktisk DET som gjør at begeret mitt er fullt nå...

Anonymkode: afe42...931

Skrevet

Det sier seg selv. Har man vært naiv nok til å stole på AP før, så er man naiv nok til å stole på AP nå.

Man blir bare ikke plutselig klok, liksom.

Men om dere vil bytte så høres det ut som FrP er partiet for dere. De er nokså populistiske. Kanskje ikke like mye som dere behøver, men nokså. 

Anonymkode: 03f03...d9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det sier seg selv. Har man vært naiv nok til å stole på AP før, så er man naiv nok til å stole på AP nå.

Godt sagt. 

Anonymkode: 650fc...6cb

Skrevet

Håper de risikerer like store bøter som Farmenfesterne gjorde. Vet ikke hvordan den saken endte mtp straff. 

Anonymkode: 404dd...680

Skrevet

Sikkert på samme måte som man stoler på andre partier som også har sine idioter. Du vil ikke finne et eneste politisk parti som ikke har minst en person som har bæsjet kraftig på leggen. Man må skille mellom enkeltpersoner sine tåpelige handlinger og det partiet står for. Skulle man bare sett på enkeltpersoner, vet jeg om i hvert fall ett parti som ikke burde hatt velgere igjen i det hele tatt med din tankegang. 

Anonymkode: 3d8f1...c18

Skrevet

Jeg tror ikke dette er noe unormalt i disse tider desverre, men at dette er en av de få som kommer frem i media. Og ja, veldig uheldig at slikt skjer og kommer frem, det gjør at mange mister motet til å holde seg til reglene omdagen.

Jeg sveipet forbi noe på tv igår, de snakket om de brukte så mye penger på coronasikkerhet, men i samme øyeblikk dreit de i meteren, klemte hverandre og drakk seg dritings. Når jeg så dette skjønner jeg veldig godt at de må ty til sjenketopp, for med alkohol innabords så forsvant alle sperrer. Så at folk tror de følger det de bør i starten kan nok være riktig, men når stemningen stiger så glemmes det viktige vi har holdt på med i ett år nå. Og det tror jeg gjelder veldig mange her i landet, uansett hvor i landet, parti eller samfunnslag en er i. 

Jeg bor i ett helt normalt boligfelt i en middels stor by, en skal bare gå ut døra i helgene for å høre at folk ikke har tatt til seg hva en ikke bør gjøre i disse tider. Jeg gidder ikke å være politi og anmelde alle fester jeg hører, jeg passer på meg selv og mine barn. Jeg hører folk klager på unge voksne, men her i boligfeltet så er det faktisk ikke de som er værst. Naboen på 60år har fest vær helg og gjerne flere dager og det ramler inn folk. De har fått besøk av onkel politi fler ganger, men det stopper de ikke. 

Anonymkode: b19cb...a98

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sikkert på samme måte som man stoler på andre partier som også har sine idioter. Du vil ikke finne et eneste politisk parti som ikke har minst en person som har bæsjet kraftig på leggen. Man må skille mellom enkeltpersoner sine tåpelige handlinger og det partiet står for. Skulle man bare sett på enkeltpersoner, vet jeg om i hvert fall ett parti som ikke burde hatt velgere igjen i det hele tatt med din tankegang. 

Anonymkode: 3d8f1...c18

Joda men nå var det slik at nestlederen var med på dette. De burde jo døpe navn til dobbeltmoralens-parti. Det er vel ikke så lenge siden Støre klagde på all privatiseringen samtidig som han selv hadde sin mor på privat sykehjem og selv benyttet seg av private helsetjenester.  

Nei de ville uansett ikke fått min stemme. 

HI

Anonymkode: b00b0...c4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Joda men nå var det slik at nestlederen var med på dette. De burde jo døpe navn til dobbeltmoralens-parti. Det er vel ikke så lenge siden Støre klagde på all privatiseringen samtidig som han selv hadde sin mor på privat sykehjem og selv benyttet seg av private helsetjenester.  

Nei de ville uansett ikke fått min stemme. 

HI

Anonymkode: b00b0...c4a

Vel. Det er da ikke noe bedre med Nordland FRP. De hadde styremøte i Mosjøen nettopp, og mente det var heeelt greit, for det var ingen smitte der. At de selv kom reisende fra en masse andre steder i landsdelen og brøt reglene var ikje noe å bry seg med og «en storm i et vannglass». 

Anonymkode: 42c9c...9ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Dette var begeret!!!!

Min stemme går til et annet parti dette valget.

Ikke bare bryter de lokale reglene - men nok en gang har ledelsen en elendig håndtering... Det er faktisk DET som gjør at begeret mitt er fullt nå...

Anonymkode: afe42...931

«Dette var begeret»????

Anonymkode: dfd80...569

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

«Dette var begeret»????

:fnise:

Vi skjønte hva hun mente da!

Anonymkode: 03f03...d9c

Skrevet

Fylla har skylda er det noe som heter, når alkoholen renner inn renner vettet ut...

Men seriøst, du skal lete lenge om du vil ha et parti det ikke finnes en eneste idiotisk avgjørelse på personnivå altså.

Man slutter ikke å stole på politiet selv om det finnes både konemishandlere og pedofile der også, det vil alltid være noen som tar en idiotisk avgjørelse når så mange mennesker skal stå samlet om noe.

Anonymkode: 179ae...983

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

«Dette var begeret»????

Hehehe, fantastisk omskrivning av et ordtak 😂

Anonymkode: 179ae...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...