Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Slutta å bruke BH (bruker bare trang singlet under bluse/genser. Har ikke hatt en eneste sko med høye heler på foten og kjenner jeg ikke vil bruke det igjen. Vurderer å ta med tøfler på jobb den dagen jeg skal tilbake. Joggesko funker til ALLE plagg. Comfort er viktigere enn å se bra ut. Sminke er unødvendig. Jeg kan fastslå at korona har ribba meg for jåleri og herregud jeg elsker det. Anonymkode: 18d9f...c18
Himmel og hav Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Jeg er vel nesten på linje med deg. Skuldrene og nakken min har hatt uendelig godt av at jeg ikke bruker BH hver dag. Jeg er allikevel ikke der at jeg er klar for å droppe det annet enn hjemme og på tur. Bukser med strikk i livet er gull og hverdagssminke er nå høvla ned til tre tak med mascarabørsten. MEN, jeg gleder meg virkelig til at det dukker opp en anledning der jeg kan sminke meg, sette opp håret, ta på høye hæler, lekker kjole og store øredobber, veske med paljetter og full pakke. Kjære folk, jeg stripynta meg til en barnebursdag her for et par uker siden i rein pynteabstinens. Så ja takk, begge deler tror jeg blir fasiten for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Himmel og hav skrev (27 minutter siden): Jeg er vel nesten på linje med deg. Skuldrene og nakken min har hatt uendelig godt av at jeg ikke bruker BH hver dag. Jeg er allikevel ikke der at jeg er klar for å droppe det annet enn hjemme og på tur. Bukser med strikk i livet er gull og hverdagssminke er nå høvla ned til tre tak med mascarabørsten. MEN, jeg gleder meg virkelig til at det dukker opp en anledning der jeg kan sminke meg, sette opp håret, ta på høye hæler, lekker kjole og store øredobber, veske med paljetter og full pakke. Kjære folk, jeg stripynta meg til en barnebursdag her for et par uker siden i rein pynteabstinens. Så ja takk, begge deler tror jeg blir fasiten for meg. Jeg kommer nok til å pynte meg igjen. Men hverdagspynt sitter langt inne. 😂 Det er så digg med komfort. Å levere på skolen. Deilig å gå opp den glatte bakken med PIGGSKO kontra «fjollete men sabla fine støvletter» Anonymkode: 18d9f...c18
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef Vet du. Menn bryr seg fint lite om høyhælte sko, mascara og rouge, paljettvesker og lange pastikknegler. Spør mannen din om han foretrekker alt det nevnte, eller deg i en komfortabel stil, usminket og naturlig. Anonymkode: c0eb1...27e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef Ustelt faktisk. 😂😂😂 Anonymkode: 18d9f...c18
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vet du. Menn bryr seg fint lite om høyhælte sko, mascara og rouge, paljettvesker og lange pastikknegler. Spør mannen din om han foretrekker alt det nevnte, eller deg i en komfortabel stil, usminket og naturlig. Anonymkode: c0eb1...27e Neida, bare fortell deg selv at menn foretrekker hår i en knute, trøtt fjes og utvaskede joggebukser på damer du. Anonymkode: 157e7...5ef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Neida, bare fortell deg selv at menn foretrekker hår i en knute, trøtt fjes og utvaskede joggebukser på damer du. Anonymkode: 157e7...5ef For det finnes jo ingen mellomting...... Anonymkode: 34885...05b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef Min mann bryr seg helt ærlig ingenting om hva jeg har på meg eller om jeg er sminket eller ikke. Ikke jålete betyr ikke ustelt heller, for øvrig. Myke og behagelige klær kan være pene og om jeg kaster bh’en får jeg virkelig en lykkelig mann 😂 Noen av oss er så heldige at vi har en mann som tenner på oss, og ikke på staffasjen. Anonymkode: 280a3...91e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): For det finnes jo ingen mellomting...... Anonymkode: 34885...05b Har aldri forstått denne hetsingen av damer som ønsker å se bra ut og bruke litt tid på utseende. Ikke har jeg fillers eller silikon, er helt vanlig. Men her i landet er vel joggebukse-null sminke-trenden som gjelder. Anonymkode: 157e7...5ef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Min mann bryr seg helt ærlig ingenting om hva jeg har på meg eller om jeg er sminket eller ikke. Ikke jålete betyr ikke ustelt heller, for øvrig. Myke og behagelige klær kan være pene og om jeg kaster bh’en får jeg virkelig en lykkelig mann 😂 Noen av oss er så heldige at vi har en mann som tenner på oss, og ikke på staffasjen. Anonymkode: 280a3...91e Igjen, hvorfor blir dere så provosert av at noen av oss ønsker å pynte oss for vår partner? Min mann pynter seg også for meg og går i klær som han vet jeg liker. Selvfølgelig tenner han på meg uavhengig av klær, det samme gjelder også andre veien. JEG har lyst til å pynte meg for mannen. Og jeg synes at joggebukse og trøtt usminket fjes er kjerring. Hva andre synes bryr meg midt på ryggen. For øvrig har jeg sett noen eksempler på damer som går rundt med "behagelige" joggedresser og ustelt hår og forventer at mannen skal fortsatt ha like mye lyst på dem i all fremtid, så klager de på lite sex i heimen. Rart det der. Anonymkode: 157e7...5ef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har aldri forstått denne hetsingen av damer som ønsker å se bra ut og bruke litt tid på utseende. Ikke har jeg fillers eller silikon, er helt vanlig. Men her i landet er vel joggebukse-null sminke-trenden som gjelder. Anonymkode: 157e7...5ef Og jeg skjønner ikke hetsingen av de som velger en annen vei Anonymkode: 34885...05b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Igjen, hvorfor blir dere så provosert av at noen av oss ønsker å pynte oss for vår partner? Min mann pynter seg også for meg og går i klær som han vet jeg liker. Selvfølgelig tenner han på meg uavhengig av klær, det samme gjelder også andre veien. JEG har lyst til å pynte meg for mannen. Og jeg synes at joggebukse og trøtt usminket fjes er kjerring. Hva andre synes bryr meg midt på ryggen. For øvrig har jeg sett noen eksempler på damer som går rundt med "behagelige" joggedresser og ustelt hår og forventer at mannen skal fortsatt ha like mye lyst på dem i all fremtid, så klager de på lite sex i heimen. Rart det der. Anonymkode: 157e7...5ef Det er jo du som blir provosert, så provosert at du går inn i tråden kun for å shame. Anonymkode: 34885...05b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen, hvorfor blir dere så provosert av at noen av oss ønsker å pynte oss for vår partner? Min mann pynter seg også for meg og går i klær som han vet jeg liker. Selvfølgelig tenner han på meg uavhengig av klær, det samme gjelder også andre veien. JEG har lyst til å pynte meg for mannen. Og jeg synes at joggebukse og trøtt usminket fjes er kjerring. Hva andre synes bryr meg midt på ryggen. For øvrig har jeg sett noen eksempler på damer som går rundt med "behagelige" joggedresser og ustelt hår og forventer at mannen skal fortsatt ha like mye lyst på dem i all fremtid, så klager de på lite sex i heimen. Rart det der. Anonymkode: 157e7...5ef Den eneste som er provosert her i denne tråden er jo deg? Du sier at andre ser ut som dass, er ustelte og går i ekle klær. Anonymkode: 280a3...91e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Igjen, hvorfor blir dere så provosert av at noen av oss ønsker å pynte oss for vår partner? Min mann pynter seg også for meg og går i klær som han vet jeg liker. Selvfølgelig tenner han på meg uavhengig av klær, det samme gjelder også andre veien. JEG har lyst til å pynte meg for mannen. Og jeg synes at joggebukse og trøtt usminket fjes er kjerring. Hva andre synes bryr meg midt på ryggen. For øvrig har jeg sett noen eksempler på damer som går rundt med "behagelige" joggedresser og ustelt hår og forventer at mannen skal fortsatt ha like mye lyst på dem i all fremtid, så klager de på lite sex i heimen. Rart det der. Anonymkode: 157e7...5ef Jeg er forøvrig så heldig at jeg ikke ser trøtt og kjerring ut uten sminke heller. Siden du tydeligvis gjør det så skjønner jeg jo at du vil gjøre noe med det. Det er helt greit det, jeg blir likevel ikke provosert. Anonymkode: 280a3...91e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Den eneste som er provosert her i denne tråden er jo deg? Du sier at andre ser ut som dass, er ustelte og går i ekle klær. Anonymkode: 280a3...91e Det gjør jeg ikke. Jeg sier at JEG ser ut som dass, ikke andre. Ikke alle er naturlig skjønne fotomodeller. Jeg er det ikke. Anonymkode: 157e7...5ef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #17 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har aldri forstått denne hetsingen av damer som ønsker å se bra ut og bruke litt tid på utseende. Ikke har jeg fillers eller silikon, er helt vanlig. Men her i landet er vel joggebukse-null sminke-trenden som gjelder. Anonymkode: 157e7...5ef Men kjære. Det er jo du som trekker parallell til at komfortabelt er ustelt. Mulig det ER komfortabelt for deg å være ustelt. Jeg er alltid velstelt men bruker komfortable klær. Ren nysgjerrighet. Ustelt for meg er uvasket, utgåtte slaskete klær og kanskje litt matrester på genseren osv. Hva er ustelt for deg? Jeg dusjer hver morgen (fordi jeg må ha en dusj for å våkne) og jeg har alltid på rene klær hver dag. (Buksa kan brukes to-tre dager men det andre skiftes hver dag). Anonymkode: 18d9f...c18
Himmel og hav Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef Den eneste i denne tråden som snakker om joggebukse og utvaska klær, trøtte fjes og crocs er deg. Vet du at det finnes annet tøy som er komfortabelt? Jeg sitter på hjemmekontor i dag i pene palazzo pants, dog med strikk i livet og ei T-skjorte som matcher. Bh'en mangler, men det kan jeg love deg at mannen min ser på som en fordel. Håret er nyvaska og pent og selv om jeg kun har litt mascara på, så ser jeg våken ut. Jeg lurer litt på hvorfor du tror komfortabelt er sjuskete, ustelt og fælt? Er det en "tyv tror at hver mann stjeler" greie?
nerdybirdy Skrevet 15. mars 2021 #19 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Slutta å bruke BH (bruker bare trang singlet under bluse/genser. Har ikke hatt en eneste sko med høye heler på foten og kjenner jeg ikke vil bruke det igjen. Vurderer å ta med tøfler på jobb den dagen jeg skal tilbake. Joggesko funker til ALLE plagg. Comfort er viktigere enn å se bra ut. Sminke er unødvendig. Jeg kan fastslå at korona har ribba meg for jåleri og herregud jeg elsker det. Anonymkode: 18d9f...c18 Fullstendig uenig etter nesten ett år med hjemmekontor har jeg funnet ut at 1. det hjelper virkelig å ta på seg skikkelige klær for å føle et skille mellom jobb og hjem, type dongeribukse og genser - i stedet for ullundertøy (skrittet før en slags barnehage romper) 2. GLEDER meg til å kunne finne frem de tre parene med høyhælte sko jeg har og paradere dem rundt som om de var nye i et hvert selskap jeg skal i. 3. tøfler på jobb har jeg - men jobber i akademia og her er det LAV pyntefaktor 4. komfortable sko trenger ikke se ut som joggesko - komfortable sko kommer i mange farger og varianter som jeg har benyttet lenge før korona 5. komfort er mulig å oppnå uten at det gått på bekostning av å se bra ut. 6. sminke (altså bruker kun litt maskara) er essensielt for å føle seg litt mer vel både hjemme og på jobb. Bruker det mer nå enn før Jeg kan fastslå at jeg NEKTER å la korona ta fra meg de aspektene som gjør at jeg føler meg vel. det er jaggu ikke mye hverdagspynting jeg har bedrevet i utgangspunktet og fanden heller om korona skal redusere meg til ei kjerring som deiser rundt i halvveis-undertøy med håret i en hybrid mellom hestehale og knute på daglig basis.
Listedamen Skrevet 15. mars 2021 #20 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke blitt til kjerring selv om jeg har hjemmekontor. For meg er komfort ikke ensbetydende med å se ustelt ut, rett og slett. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg ser ut som en dass. Har også et ønske om å pynte meg for mannen som også har hjemmekontor. Det er ikke akkurat en fordel for sexlysten at man dasser rundt i utvaska joggebukse, crocs og uten sminke. Anonymkode: 157e7...5ef Lurer på hvorfor joggebukser alltid er utvasket🤔 Kjøper dere dem slik? Jeg har heldigvis en mann som tenner på MEG og ikke på klærne mine.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mars 2021 #21 Skrevet 15. mars 2021 nerdybirdy skrev (1 minutt siden): Fullstendig uenig etter nesten ett år med hjemmekontor har jeg funnet ut at 1. det hjelper virkelig å ta på seg skikkelige klær for å føle et skille mellom jobb og hjem, type dongeribukse og genser - i stedet for ullundertøy (skrittet før en slags barnehage romper) 2. GLEDER meg til å kunne finne frem de tre parene med høyhælte sko jeg har og paradere dem rundt som om de var nye i et hvert selskap jeg skal i. 3. tøfler på jobb har jeg - men jobber i akademia og her er det LAV pyntefaktor 4. komfortable sko trenger ikke se ut som joggesko - komfortable sko kommer i mange farger og varianter som jeg har benyttet lenge før korona 5. komfort er mulig å oppnå uten at det gått på bekostning av å se bra ut. 6. sminke (altså bruker kun litt maskara) er essensielt for å føle seg litt mer vel både hjemme og på jobb. Bruker det mer nå enn før Jeg kan fastslå at jeg NEKTER å la korona ta fra meg de aspektene som gjør at jeg føler meg vel. det er jaggu ikke mye hverdagspynting jeg har bedrevet i utgangspunktet og fanden heller om korona skal redusere meg til ei kjerring som deiser rundt i halvveis-undertøy med håret i en hybrid mellom hestehale og knute på daglig basis. Helt enig!! Føler meg absolutt mest fresh når jeg bruker sminke og pent tøy
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #22 Skrevet 15. mars 2021 Listedamen skrev (8 minutter siden): Lurer på hvorfor joggebukser alltid er utvasket🤔 Kjøper dere dem slik? Jeg har heldigvis en mann som tenner på MEG og ikke på klærne mine. Selvfølgelig tenner mannen min også på meg og ikke klærne mine. Men det gir ekstra piff å se partneren sin pyntet og vite at han eller hun gjør flid i å se bra ut for deg. Det blir nesten det samme som med overvektige damer som krever at mannen skal godta dem som de er og ha like mye lyst på dem som før. Jeg er litt overvektig (BMI 26), og vet at jeg må ned. Mannen tenner like mye, men jeg synes det er dårlig gjort å legge på seg etter at man har startet et forhold. Anonymkode: 157e7...5ef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. mars 2021 #23 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig tenner mannen min også på meg og ikke klærne mine. Men det gir ekstra piff å se partneren sin pyntet og vite at han eller hun gjør flid i å se bra ut for deg. Det blir nesten det samme som med overvektige damer som krever at mannen skal godta dem som de er og ha like mye lyst på dem som før. Jeg er litt overvektig (BMI 26), og vet at jeg må ned. Mannen tenner like mye, men jeg synes det er dårlig gjort å legge på seg etter at man har startet et forhold. Anonymkode: 157e7...5ef Jøss... dette eskalerte greit gitt.
Listedamen Skrevet 15. mars 2021 #24 Skrevet 15. mars 2021 (endret) Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig tenner mannen min også på meg og ikke klærne mine. Men det gir ekstra piff å se partneren sin pyntet og vite at han eller hun gjør flid i å se bra ut for deg. Det blir nesten det samme som med overvektige damer som krever at mannen skal godta dem som de er og ha like mye lyst på dem som før. Jeg er litt overvektig (BMI 26), og vet at jeg må ned. Mannen tenner like mye, men jeg synes det er dårlig gjort å legge på seg etter at man har startet et forhold. Anonymkode: 157e7...5ef Oi. For et forferdelig slitsomt liv du må leve. Jeg la på meg nesten 30 kg sist svangerskap og jobber med å gå ned igjen, men det er jo for MEG jeg gjør det, ikke fordi det var dårlig gjort av meg å legge på meg?! Har man et solid forhold så kan da ikke vekten være en bekymring så lenge den ikke er helsemessig uforsvarlig (og det er ikke din.) Og dårlig gjort faktisk. Så om dere ble sammen da dere var 20 så forventer mannen at du skal ha identisk kropp og vekt når du er 50? Noe annet er «dårlig gjort»? Det høres fryktelig slitsomt ut. Endret 15. mars 2021 av Listedamen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #25 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig tenner mannen min også på meg og ikke klærne mine. Men det gir ekstra piff å se partneren sin pyntet og vite at han eller hun gjør flid i å se bra ut for deg. Det blir nesten det samme som med overvektige damer som krever at mannen skal godta dem som de er og ha like mye lyst på dem som før. Jeg er litt overvektig (BMI 26), og vet at jeg må ned. Mannen tenner like mye, men jeg synes det er dårlig gjort å legge på seg etter at man har startet et forhold. Anonymkode: 157e7...5ef Jeg er inderlig glad at jeg ikke lever i et slikt forhold! Anonymkode: 280a3...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå