Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg syns det er trist at jeg og kjæresten ikke kan ha sex uten at han må "plage" meg. Han tenner liksom ikke uten. Han må alltid holde meg litt fast/"tvinge"/helst analsex (for å plage har jeg fått ut av han). Jeg savner koselig sex 🤔🥴🥴🧐 Hvordan er det hos dere? Anonymkode: a28ff...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Aldri om en mann har fått plaget meg uten min vilje. Lek som begge er enige om er noe annet, men slik du fremstiller det så hadde jeg takket for meg! Dette der er IKKE greit siden han tenner på vold for å klare å ha sex. Anonymkode: fd007...2d3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Han der bør bli en ekskjæreste. Man plager ikke en man er glad i. Vi kan godt ha slik sex du beskriver, men det er fordi begge to ønsker det slik og det blir et slags rollespill. Dersom en av oss ikke likte det, hadde det ikke vært aktuelt. Anonymkode: dcced...8a1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Han der bør bli en ekskjæreste. Man plager ikke en man er glad i. Vi kan godt ha slik sex du beskriver, men det er fordi begge to ønsker det slik og det blir et slags rollespill. Dersom en av oss ikke likte det, hadde det ikke vært aktuelt. Anonymkode: dcced...8a1 Jeg liker at han er tent på meg og da har jeg skjønt at jeg må bare godta at han er litt "voldsom"... men magefølelsen min sier at dette ikke stemmer helt. Føler at han ikke ønsker rollespill. Han vil bare være litt hard mot meg. Han spør ikke hva jeg ønsker osv. Anonymkode: a28ff...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Aldri om en mann har fått plaget meg uten min vilje. Lek som begge er enige om er noe annet, men slik du fremstiller det så hadde jeg takket for meg! Dette der er IKKE greit siden han tenner på vold for å klare å ha sex. Anonymkode: fd007...2d3 Huff blir det sånn? Hvorfor godtar jeg dette da? Jeg forstår ikke helt Anonymkode: a28ff...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg liker at han er tent på meg og da har jeg skjønt at jeg må bare godta at han er litt "voldsom"... men magefølelsen min sier at dette ikke stemmer helt. Føler at han ikke ønsker rollespill. Han vil bare være litt hard mot meg. Han spør ikke hva jeg ønsker osv. Anonymkode: a28ff...2cc Igjen, la han bli en ekskjæreste. En mann som liker å plage deg og som du ikke har kommunikasjon med, er ikke akkurat noe å beholde. Anonymkode: dcced...8a1
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Han her må du gjøre det slutt med umiddelbart. Sex skal være hyggelig og tennende for begge. Hans nytelse er ikke viktigere enn din. Han har ingen respekt for deg eller dine grenser. At han ikke engang spør om det er greit å holde deg fast eller ha analsex gjør ham rett og slett farlig. Løp! Anonymkode: 61b62...865
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Løp , løp fort!!! Å ikke se deg tilbake. Blir helt skremt av hva enkelte godtar. Anonymkode: f8ba0...86d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 Dette må være tredje eller fjerde gangen du skriver dette, og du får alltid råd om å gå fra ham. Han nyter å plage deg, og det fortsetter han med så lenge du lar ham gjøre det. Hadde dette vært meg så hadde jeg jo blitt så sint på ham at han frivillig hadde pakket og dratt. Han hadde forstått at dette ikke er greit å gjøre til dama si. Anonymkode: 2dbec...dba
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Denne mannen har du skrevet om før, og du får tonnevis av akkurat de samme rådene. Dette er overhodet ikke normalt i et forhold med gjensidig respekt og ikke minst gjensidige følelser. Man ønsker å glede kjæresten sin, gjøre ting som er ønsket og godt, man vil da ikke plage den man er glad i! Mannen er en sadist og det er farlig, du må komme deg vekk! Anonymkode: f8916...9ae
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 Hvorfor er du fortsatt i dette voldelige forholdet, Hi? Anonymkode: 712c8...354
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭 😱😱😱😱😱😱😥😥😥😥😥😥😰😰😰😰😰😨😨😨😨😨😨😨😨🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Anonymkode: a28ff...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢😭 😱😱😱😱😱😱😥😥😥😥😥😥😰😰😰😰😰😨😨😨😨😨😨😨😨🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Anonymkode: a28ff...2cc Jøjemeg, hvor gammel er du? Dette hjelper ingenting altså, jeg regner med du har barn siden du er på denne siden og da kan du virkelig ikke være sammen med en slik mann! Var det ikke du som skrev at han tok deg mer eller mindre med vold, mot din vilje, med våkne barn i naborommet også? Slike menn er ikke på noe plan omsorgsfulle, de vil ha det på sin måte eller ingen måte og tar det med makt eller spiller et skuespill for å oppnå det. Du kan ikke tillate at livet ditt har blitt sånn. Kontakt krisesenteret om du ikke kommer deg ut på egenhånd. En million emojier hjelper ingenting, her må det handling til. Ønsker deg, og særlig barna dine alt godt, og da må dere vekk. Anonymkode: f8916...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå