GÃ¥ til innhold

Motiver meg please🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ned 6 kilo.Har begynt sånn smått, gått ned 1,5 også stopper det.Uansett matinntak😳

Gode tips?Motivasjon?

Anonymkode: bd5d4...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, motivasjon er det eneste man ikke kan få fra andre. Det må du finne i deg selv. 
Det er tøft. Med rett motivasjon klare man alt. Men så er vi mennesker som vi er. Vant til all mulig luksus og at alt kan løses med penger. 
Det er en grunn for at slankeindustrien er så stor. Motivasjon er vanskelig over tid og det får man ikke kjøpt. 
Det jeg kan si er at du får det til. 

Anonymkode: f4757...519

Skrevet

Periodisk faste kan jeg anbefale. 16:8 er en fin og ganske enkel måte å gå ned på. Google det hvis du ikke har vært borti det. Jeg går ned én kg i uka. 

Anonymkode: a8620...0b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Periodisk faste kan jeg anbefale. 16:8 er en fin og ganske enkel måte å gå ned på. Google det hvis du ikke har vært borti det. Jeg går ned én kg i uka. 

Anonymkode: a8620...0b6

Det er en slankemetode du bør være forsiktig med. Konrtolerte forsøk viser ikke at den er særlig effektiv. I tillegg tapte de i forsøket mye mer muskelmasse enn kontrollgruppen. Nesten hele vekttapet kom av tapt muskelmasse.

https://nhi.no/kosthold/overvektfedme/periodisk-faste-og-tap-av-muskelmasse/

Anonymkode: 4097a...71c

Skrevet

GÃ¥r du ned i vekt, vil kroppen skru ned forbrenningen.

Du vil gå opp igjen, og så skjer det samme, bare denne gang går den enda mer ned. 

Igjen og igjen. Lavere og lavere forbrenning. Lettere og lettere å gå opp igjen. 

Sånn, motivert nok nå?

Dette er sannheten. 

Anonymkode: 07aca...b35

Skrevet

Visualiser målet og hvor mye bedre du vil føle deg i sommer 😊

Anonymkode: 0c802...64e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...