Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hele tiden. Jeg er så sliten.Jeg vil gråte og være alene. Føler alt faller i hue på meg for tiden.Prøver å ikke la ungene se det, men det er nesten ikke mulig å holde maska mer snart. Det er noe nytt hele tiden, aldri pause... Bare ei lita utblåsning...føler meg helt tappet. Anonymkode: 1b5fd...419
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Klem til deg. Det blir bedre, men be om hjelp om du kan ❤️ Anonymkode: b070d...968
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Klem til deg. Det blir bedre, men be om hjelp om du kan ❤️ Anonymkode: b070d...968 Tusen takk, den klemmen gjorde godt💕 Jeg er dårlig til å be om hjelp og akkurat nå er det ekstra vanskelig å få hjelp. Jeg krysser alt jeg har for at det skal bli bedre. Anonymkode: 1b5fd...419
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hele tiden. Jeg er så sliten.Jeg vil gråte og være alene. Føler alt faller i hue på meg for tiden.Prøver å ikke la ungene se det, men det er nesten ikke mulig å holde maska mer snart. Det er noe nytt hele tiden, aldri pause... Bare ei lita utblåsning...føler meg helt tappet. Anonymkode: 1b5fd...419 Buhu... Anonymkode: 4af12...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå