Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har smerter i tenner, tinning, øre og ansikt, men bare på den ene siden av hodet. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 6b665...2ae
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Ørebetennelse eller bihule-betennelse er de to første jeg tenker på. Ellers kan det faktisk også være rent muskulært og komme av sinnsykt stive muskler i nakke, hals og bryst/skulder-region - her har jeg dessverre selv erfaring ☹ Anonymkode: faf68...78b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Kan også være tannverk. Kort forbindelse mellom munn og øre. Anonymkode: cabe9...e69
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ørebetennelse eller bihule-betennelse er de to første jeg tenker på. Ellers kan det faktisk også være rent muskulært og komme av sinnsykt stive muskler i nakke, hals og bryst/skulder-region - her har jeg dessverre selv erfaring ☹ Anonymkode: faf68...78b Jeg har slitt mye med bihulebetennelse tidligere, og ligner litt på de vondtene, men er ikke forkjølet og har ikke vært det, så synes det er litt rart at det kommer helt uten andre symptomer? Har hatt masse stress på jobb, med hjemmekontor og dårlig sittestilling, så kan jo være muskulært også ja.. Anonymkode: 6b665...2ae
tante grusom master of law Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har det ofte, og hos meg er det muskulært. Superstive muskler i nakke, hals og kjeve, veldig vondt. Jeg var faktisk hos tannlegen denne uken fordi det føltes ut som jeg hadde 30 hull i tennene. Men null hull, kun stive muskler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå