Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg er veldig redd for skabb, veggdyr og alt andre former for ulumskheter. Trenger en midlertidig sofa i noen uker, hadde dere tørt å kjøpe på Finn? Noen tips til hvordan man kan sanere sofaen? Anonymkode: 44233...e85
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Å herregud ta deg en chillpill! Jeg har kjøpt alle mine sofa på finn.no uten problemer! Du burde søke hjelp så hysterisk som du er! Anonymkode: 7abc5...a2c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Aldri verden om jeg hadde kjøpt en sofa på finn Anonymkode: eef76...862
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har kjøpt på Finn, kostet under halv pris av ny og var strøken. Går fint det, bare sjekk den nøye før du tar den inn. Veggdyr legger igjen avføring, du kan se tegn hvis du sjekker skjøter og under sofa. Spør gjerne om de har opplevd skjeggkre, den er litt vanskelig å oppdage. Hent sofa når det er finvær og ta en skikkelig sjekk før du tar den inn i huset. Anonymkode: 55273...b54
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har kjøpt og solgt sofa på Finn ingen problemer. selvfølgelig kan man være uheldig men du ser jo hvilket hjem den kommer fra når du henter. Driver selv og leter etter sofa på Finn 😀😀 Anonymkode: 17ec4...70c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt på Finn, kostet under halv pris av ny og var strøken. Går fint det, bare sjekk den nøye før du tar den inn. Veggdyr legger igjen avføring, du kan se tegn hvis du sjekker skjøter og under sofa. Spør gjerne om de har opplevd skjeggkre, den er litt vanskelig å oppdage. Hent sofa når det er finvær og ta en skikkelig sjekk før du tar den inn i huset. Anonymkode: 55273...b54 Ja det er skjeggkre jeg er mest redd for, skal gjøre mer research på det. Hi Anonymkode: 44233...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå